سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خبرداد:

آمادگی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل حرم رضوی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمادگی داریم در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل حرم مطهر رضوی تمام توان خود را به کار گیریم.

آمادگی برای تهیه طرح پدافند غیرعامل حرم رضوی
کد خبر: 328933
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۰۸:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار غلامرضا جلالی با اشاره در دیدار با احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند روسای همه دستگاه ها در تمامی بخش ها می باست اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند، گفت: پدافند غیرعامل به معنای مصونیت سازی و بی اثر کردن تهدیدات است.

وی گفت: ما باید تمام ظرفیت و توان خود را به کار گیریم تا زائران در بهترین و امنترین شرایط بتوانند به زیارت بپردازند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید براینکه خدمت به زائرین امام، برای هر فردی افتخار و شرف است، افزود: به نظر ما لازم است تا یک طرح جامع پدافند غیرعامل مختص حرم امام رضا(ع) تدوین و اجرایی شود.

جلالی با بیان اینکه مشهد سالانه میزبان چندین میلیون زائر است، افزود: در طرح های توسعه ای حرم می بایست تلاش کرد اصول و الزامات پدافند غیرعامل بیش از پیش رعایت شود.

وی در پایان افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور افتخار دارد تا تمام توان خود برای ارتقای امنیت زائران مشهدالرضا را به کار گیرد.

پس از این دیدار، شورای راهبردی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل حرم مطهر رضوی با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد. که در این نشست در خصوص رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حرم مطهر بحث و بررسی کارشناسی صورت گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها