سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

نیروهای مسلح با چشمان باز بر امنیت کشور نظارت دارند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو قدرت‌های بزرگ دنیاست.

نیروهای مسلح با چشمان باز بر امنیت کشور نظارت دارند
کد خبر: 328966
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۰۹:۰۸:۰۱

اعتمادآنلاین| سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز گذشته در بیست‌ و دومین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، با بیان اینکه منطقه هزار جریب 270 شهید تقدیم نظام کرده‌ و سهم روستای کیاسر بیش از 11 شهید است، بیان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بصیرت‌افزا توسط جوانان این روستا ستودنی است و این برنامه‌ها به ما آموخت که می‌شود با امکانات کمتر کارهای بزرگ‌تری انجام داد.

سردار کارگر با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدا در اوج قدرت و اقتدار است،گفت: ما در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) با قدرت شهدا پیروز شدیم.

وی خطاب به جوانان با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس سیم خاردار و گونی سنگر را از خارج از کشور وارد می‌کردیم و قادر به ساخت سیم خاردار نبودیم، افزود: امروز به برکت اسلام و رهبری‌های حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای، جمهوری اسلامی جزو 10 کشور اول دنیا در پیشرفت صنایع موشکی و مساله هسته‌ای است و در مسائل پزشکی نیز قطب اول و مهم کشورهای منطقه بوده و در شتاب علمی در دنیا رتبه اول را کسب کرده است.

سردار کارگر ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی را با سامانه تولید کشورمان ساقط کرده‌ است و این افتخار بزرگ از قدرت خون شهداست که مثمر ثمر شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب اسلامی تحریم شده است و 40 سال است که تحریم‌ها ادامه دارد، گفت: در زمان جنگ در عین اینکه رژیم بعثی به پشتوانه 36 کشور دنیا با ما در جنگ بود هم در فروش نفت و وارد کردن وسایل مورد نیاز در تحریم بودیم ولی پیروز شدیم.

سردار کارگر ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و همه مردم پای انقلاب ایستادند و دانشگاه‌های ما و افراد تحصیل کرده ما با زمان قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و جمعیت کشور در آن زمان 36 میلیون بود و امروز قریب 90 میلیون نفر جمعیت شده است.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات و فشارهای اقتصادی که در کشور وجود دارد هر روز پروژه‌های مختلف در کشور افتتاح می‌شود و با فشارهایی که آمریکا به کشور وارد می‌کند معلوم است که به اهدافش نرسیده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: سردمداران آمریکایی‌ احمق هستند و این سخن ما نیست، سخن مردم آمریکاست؛ ترامپ با اوباما فرقی نمی‌کند و کسی هم که بعد از ترامپ می‌آید ممکن است فرقی نکند اما ما باید به اصول‌مان پایبند بوده و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم؛ اگر مسئولین و سیاستمداران ما به فرمایشات و سفارشات امام خامنه‌ای دقیق عمل می‌کردند ما اکنون وضعیتمان جلوتر بود.

سردار کارگر گفت: همه بدانند که جمهوری اسلامی ایران قدم به عقب نخواهد گذاشت و رو به جلو در حرکت است و این را هم آمریکایی‌ها می‌دانند ما تا به حال در مورد تجهیزات و قدرت جمهوری اسلامی ایران گوشه‌هایی را به دنیا نشان دادیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند «اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کنند و هر سطحی وارد شوند در همان سطح ما جواب خواهیم داد»، گفت: این سخن امام خامنه‌ای به عنوان فرمانده کل قوا نشان دهنده این است که ما از نظر نیروی انسانی و تجهیزات از آمریکا و صهیونیست‌ها کم نداریم و دست جمهوری اسلامی ایران پر است و امروز هم امنیت خود را تامین می‌کند و هم امنیت کشورهای منطقه به پشتوانه جمهوری اسلامی ایران تامین می‌شود.

سردار کارگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توانست سوریه و عراق را از دست آمریکا و دشمنان کشورش نجات بدهد، گفت: ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم از سوریه و عراق حمایت کردیم و از یمن و غزه و لبنان حمایت می‌کنیم و یمن آزاد خواهد شد؛ علی‌رغم شیطنت‌های آمریکا حزب‌الله لبنان با حمایت جمهوری اسلامی ایران بر پارلمان لبنان پیروز شد و آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها قدرت اول منطقه است بلکه جزو قدرت‌های بزرگ دنیاست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از هفت میلیون نفر از مردم ایران سال گذشته از 58 یادمان شهدا در مناطق عملیاتی بازدید کردند که بیش از 70 درصدشان جوانان بین 15 تا 30 سال بودند، گفت: امروز شهدایی که در دفاع از حرم به شهادت می‌رسند دهه هفتادی هستند و دفاع مقدس را درک نکرده بودند.

وی با بیان اینکه کلید پیروزی ما وحدت مردم است، بر داشتن وحدت مردم و مسئولین تأکید کرد و افزود: بعضی‌ها که دنبال جناح بازی هستند خیانت می‌کنند؛ چراکه شهدا امروز از ما وحدت و اطاعت از رهبر انقلاب اسلامی و کار با اخلاص می‌خواهند و هر کس که به خون شهدا خیانت کند در دنیا و آخرت عاقبت بخیر نخواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به وجود مشکلات در کشور و مسئولین، اصل نظام درست حرکت می‌کند، چون توسط امام خامنه‌ای هدایت می‌شود و ما باید با بصیرت حرکت کنیم و به پیام شهدا توجه داشته باشیم که بزرگ‌ترین کلید موفقیت شهدا اخلاص بود و ما باید به دنبال اخلاص باشیم و قدر جوانان را بدانیم.

سردار کارگر با بیان اینکه علی‌رغم تهاجم فرهنگی که در کشور ما وجود دارد جوانان امروز از جوانان زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهتر هستند، تصریح کرد: ما همیشه در جنگ بودیم؛ جنگ فرهنگی و جنگ نرم از جنگ سخت شدت بیشتری دارد و در اعماق جان انسان‌ها نفوذ می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه با تقویت روحیه امید، باید به جوانان اعتماد کرد، افزود: جوانان در دوران دفاع مقدس و عرصه علمی پیروز شدند، امروز هم باید به آنان اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم همیشه رو سفید بودند و در گرامی‌داشت و بزرگداشت شهدا جزو اولین استان‌های کشور هستند، تصریح کرد: ما باید قدردان باشیم که در زمان حیات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی بوده و با شهدا زندگی کردیم و جزو کشورهایی هستیم که آمریکا ما را دشمن اول خود می‌داند، یعنی ما داریم با استکبار و ظلم جهانی مقابله می‌کنیم و «مرگ بر آمریکا» برای همیشه شعار مردم این کشور خواهد بود.

سردار کارگر افزود: علی‌رغم مشکلات و شیطنت‌های داخل و خارج از کشور، جمهوری اسلامی ایران روسفید است و آینده نطام جمهوری اسلامی بسیار درخشان خواهد بود.

وی افزود: نیروهای مسلح با چشمان باز بر امنیت این کشور نظارت دارند و به حول و قوه الهی برای این کشور هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و از نظر اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور رو به جلو خواهد بود.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: ما باید با چشمان‌ باز از کسانی که عملکرد خوب دارند و به کشور خدمت می‌کنند تقدیر کنیم و کسانی که خیانت می‌کنند باید به مردم معرفی شوند و نظام در معرفی مسئولین خائن راه درست را در پیش گرفته و در برخورد با دزد و خائن هیچ ابایی ندارد و این نظام سربلند ایستاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها