کد خبر: 328999
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۰۹:۳۸:۲۰
| |

هیچ باشگاهی بیل را نمی خواهد

هیچ باشگاهی ستاره ولزی کهکشانی‌ها را نمی‌خواهد.

هیچ باشگاهی بیل را نمی خواهد
کد خبر: 328999
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۰۹:۳۸:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ گرت بیل که شش سال از حضورش در رئال مادرید می‌گذرد و در این مدت 14 قهرمانی در رقابت‌های مختلف با این تیم کسب کرده است، ظاهراً در برنامه‌های تاکتیکی زین‌الدین زیدان جایی ندارد، به طوری که این سرمربی فرانسوی پیش از این از احتمال جدایی او از جمع کهکشانی‌ها در تابستان سال جاری صحبت کرده بود.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های مختلف از چند باشگاه چینی، تاتنهام و بایرن مونیخ به عنوان مشتریان این بال ولزی یاد کرده‌اند، اما حالا شبکه رادیویی «esRadio» اسپانیا خبر می‌دهد که هیچ باشگاهی خواهان خرید گرث بیل از رئال مادرید نیست.

طبق این گزارش، باشگاه تاتنهام نیم‌نگاهی به بازگرداندن گرت بیل به جمع اسپرزها داشت، اما در ادامه ترجیح داد سراغ گزینه‌های جوان‌تری برود و جیوانی لوسلسو و رایان سسنیون را در نهایت به خدمت گرفت.

پیش از این گفته شده بود که باشگاه جیانگسو سونینگ چین در نظر دارد با قراردادی سه ساله و با دستمزد هفتگی یک میلیون پوند گرت بیل را از رئال مادرید به خدمت بگیرد که ظاهراً رئال مادرید فعلاً از فروش او منصرف شده است.


رسانه‌های انگلیسی هم از دو باشگاه بیجینگ گوان و شانگهای شنهوا از دیگر مشتریان چینی بیل یاد کرده بودند. بیل 30 ساله فصل گذشته در 42 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و بارها از سوی هواداران رئال مادرید به دلیل عملکرد ضعیفش «هو» شد.

منبع: تسنیم


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها