کد خبر: 329031
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۰:۱۸:۳۸
| |

رستمی:

می‌خواهم در پارالمپیک رکورد بزنم

قهرمان مسابقات وزنه‌برداری معلولان جهان گفت: امیدوارم تا سال آینده با تمرکز و تلاش فراوان به رکوردم اضافه کنم تا هم قهرمان پارالمپیک شوم و هم رکورد جدیدی را در این دسته به ثبت برسانم.

می‌خواهم در پارالمپیک رکورد بزنم
کد خبر: 329031
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۰:۱۸:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ روح‌الله رستمی درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان که با کسب مدال طلا همراه بود، اظهار داشت: همه کشورهای مطرح دنیا با آمادگی زیادی در این رویداد شرکت کردند تا بتوانند قدرت خود را در آستانه پارالمپیک به نمایش بگذارند. در این دوره بحث داوری سختگیرانه‌تر از دوره‌های قبلی بود و شاهد یک سبک و سیاق جدید بودیم. حساسیت بیشتری در داوری‌ها وجود داشت و این مسئله به ورزشکاران استرس وارد می‌کرد. خوشبختانه کادر فنی از همان ابتدا روی موضوع داوری تأکید داشت و عنوان می‌کرد که باید کمترین خطا را داشته باشیم تا درصد موفقیت‌مان بالا برود. ما نیز همین کار را کردیم و خوشبختانه مدال های زیادی بدست آمد.

قهرمان وزنه‌برداری معلولان جهان ادامه داد: در چند ماه اخیر، چیزهای زیادی از سرمربی تیم حسین توکلی یاد گرفته‌ام و به نظرم یک گزینه بسیار مناسب برای پارالمپیک 2020 توکیو است. توکلی چند ماه است که به تیم ملی آمده و باید به او فرصت داد. کادر قبلی هم چند سال در تیم ملی بود و بر شرایط این تیم و ملی‌پوشان تسلط داشت. حداقل تا پایان پارالمپیک توکیو باید به توکلی و کادر فنی تیم ملی اعتماد کرد تا بتواند تفکراتش را پیاده کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کند در پارالمپیک 2020 خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرد، گفت: در این دوره از مسابقات جهانی در دسته 80 کیلوگرم حضور داشتم و به اولین مدال طلا در این وزن رسیدم، این در حالی است که در دسته 72 کیلوگرم رکورددار جهان و آسیا هستم. رکورد دسته 80 کیلوگرم در اختیار مجید فرزین است و من 4 کیلوگرم با آن فاصله دارم. امیدوارم تا سال آینده بتوانم با تمرکز و تلاش فراوان به رکوردم اضافه کنم تا هم قهرمان پارالمپیک شوم و هم رکورد جدیدی را در این دسته به ثبت برسانم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها