کد خبر: 329064
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۱:۰۷:۵۳
| |

نیاز بازنگری در شیوه‌های ارزیابی کارگزاران فرهنگی حج

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد:‌ شاخص‌ها و شیوه‌های ارزیابی کارگزاران فرهنگی نیازمند بازنگری است.

نیاز بازنگری در شیوه‌های ارزیابی کارگزاران فرهنگی حج
کد خبر: 329064
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۱:۰۷:۵۳

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب در نشست رابطین حج 98 با قدردانی از زحمات و تلاش‌های رابطین، بر ضرورت ارزیابی جامع فعالیت‌های روحانیون و معینه‌های کاروان‌ها تاکید کرد.


هدف اصلی از ارزیابی را کمک به روحانیون در انجام صحیح مسئولیت‌شان ذکر کرد و گفت: اقدام در صحنه عملیات از جمله تذکر دادن در خصوص موارد خلاف رویکردها و جهت‌گیری‌های تعیین شده و همچنین راهنمایی و کمک در حل مسائل پیش آمده از وظایف اصلی رابطین است.


سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به سابقه ارزیابی در بعثه و بازنگرهای صورت گرفته در دوره‌های گذشته به دلیل تغییر شرایط، خواستار همکاری و مشارکت جدی همه رابطین و مدیران در بازنگری و بررسی شاخص‌ها، تعیین سنجه‌های هر یک از شاخص‌ها و رویکردها و شیوه‌های ارزیابی شد.


نواب بازنگری مستمر و آسیب‌شناسی از برنامه‌ها را لازمه بالندگی امور دانست و تحقق آن را در گرو مساعدت همه نیروهای آشنا و اقدام به‌هنگام و بدون فاصله زمانی زیاد از عملیات عنوان کرد.


در این نشست علاوه بر رابطین کاروان‌های حج، حجت الاسلام والمسلمین سید جوادمظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی حضور داشتند.


در این جلسه هر یک از رابطین به طرح دیدگاه خود در خصوص مهم‌ترین مسائل فرهنگی و شیوه‌های ارزیابی پرداختند و گزارشی از اقدام‌های انجام شده در موسم حج ارائه کردند.


درپایان این جلسه با تاکید بر تغییرات رو به بهبود در نیروی انسانی به‌ویژه کارگزاران فرهنگی، استمرار تلاش‌ها در به‌گزینی و ارتقای مهارت نیروها ضروری توصیف شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها