کد خبر: 329124
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۲:۴۹:۰۰
| |

گرانترین بازیکنان تابستان 2019

در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشگاه های بزرگ اروپایی چند رکورد را در جذب بازیکن به ثبت رسانده‌اند و به نظر می رسد که این روال ادامه خواهد داشت.

گرانترین بازیکنان تابستان 2019
کد خبر: 329124
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۲:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در فصل نقل و انتقالات تابستانی خریدهای گران قیمتی به ثبت رسیده است.

باشگاه های بزرگ اروپایی برای جذب بازیکنان جدید رقم های نجومی را پرداخت کردند و امیدوار هستند که با بازیکنان جدید در فصل پیش رو بدرخشند و جام به دست آورند.

هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی بسته نشده است و وضعیت چند بازیکن بزرگ مثل نیمار، پوگبا، دیبالا و ایکاردی در هاله ای از ابهام قرار دارد اما با این حال چند رکورد در فصل نقل و انتقالات تا الان به ثبت رسیده است.

در این گزارش می خواهیم نگاهی به رقم های گرانترین بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال به ثبت رسیده اند بپردازیم.

1- ادن هازارد

سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد از چلسی جدا شد و با 130 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست تا در صدر این فهرست قرار گیرد. هازارد 352 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد و توانست 110 گل هم به ثمر رساند. او در تابستان امسال 5 بار در بازی دوستانه برای رئال به میدان رفته و توانسته 1 گل به ثمر رساند.

2- ژائو فیلیکس

درخشش در بنفیکا باعث شد تا پدیده جدید فوتبال پرتغال مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گیرد و در نهایت او راهی تیمی شد که کمتر کسی فکر می‌کرد. اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه این بازیکن جوان را با 113 میلیون پوند جذب کرد تا گرانترین خرید تاریخ این باشگاه اسپانیایی لقب گیرد. او در فصل قبل توانست در 43 بازی 20 گل به ثمر رساند.

3- آنتوان گریزمن

این بازیکن در تابستان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. او قرار بود که تابستان سال قبل راهی آبی اناری ها شود اما در نهایت این انتقال به تاخیر افتاد و بارسلونا برای جذب او 108 میلیون پوند پرداخت کرد. او 5 فصل با اتلتیکو مادرید بود و توانست 133 گل هم به ثمر رساند.

4- هری مگوایر

این بازیکن با انتقال 80 میلیون پوندی از لستر سیتی به منچستر یونایتد به عنوان گرانترین مدافع تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد و هواداران یونایتد امید زیادی دارند که با او مشکل خط دفاعی خود را برطرف کنند.

5- روملو لوکاکو

سرانجام این مهاجم بلژیکی هم بعد از کش و قوس های زیاد شیاطین سرخ را ترک کرد و با رقم 73 میلیون پوند به اینتر پیوست و گرانترین خرید تاریخ این باشگاه ایتالیایی شد.

6- نیکولاس پپه

آرسنال هم گرانترین خرید تاریخ باشگاه خود را به ثبت رساند و نیکولاس پپه را از لیل با رقم 72 میلیون پوند جذب کرد تا در این فهرست گزینه داشته باشد.

علاوه براین شش بازیکن، چند بازیکن دیگر هم با رقم های بالایی در تابستان امسال جابجا شدند مثل دی لیخت که با 67 میلیون پوند راهی یوونتوس شد و یا لوکاس هرناندس که با 68 میلیون به بایرن رفت و یا فرانکی دی یانگ که با 65 میلیون پوند به بارسلونا پیوست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها