کد خبر: 329128
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۲:۵۶:۰۱
| |

چنبره مار پیتون روی سقف 2 کودک استرالیایی را شوکه کرد + عکس

استرالیا کشوری خوب برای تعطیلات است. سواحل شنی سفید، آفتاب در تمام طول سال و بهتر از همه، کانگوروها این کشور را جذاب کرده‌اند اما اگر قرار باشد زندگی در این کشور به معنای معاشرت با مار پیتون باشد، شاید نظرتان تغییر کند.

چنبره مار پیتون روی سقف 2 کودک استرالیایی را شوکه کرد + عکس
کد خبر: 329128
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۲:۵۶:۰۱

اعتمادآنلاین| زندگی در دامان طبیعت می‌تواند بسیار مهیج و البته تا حدودی خطرناک باشد. درست همانطور که برای یک خانواده استرالیایی ماجرایی ترسناک رخ داد.

خانه این زوج در مجاورت دشت و جنگل است و روز گذشته، وقتی دو کودک خانواده در حال مسواک زدن در سرویس بهداشتی بودند، ناگهان دیدند که یک مار پیتون بزرگ از سقف آویزان شده است. این دو کودک به سرعت از سرویس بهداشتی فرار کردند و با یک متخصص مارگیر به نام ، برایس لوکت تماس گرفتند.

به گفته برایس، حضور مارها در استرالیا بسیار رایج است و بسیاری از خانه‌ها در سقف خانه خود مار دارند. با این حال او می گوید که مارها معمولا پایین نمی‌آیند چرا که در سقف خانه‌های قدیمی زندگی راحتی دارند.

او در خصوص این مار گفت: گاهی پیتون‌ها برای لذت بردن از گرمای لامپ‌ها روی سقف ظاهر می‌شوند. خوشبختانه او توانست مار را بدون آنکه آسیبی به آن وارد کند، گرفته و به یک نهر در پارک ملی منطقه منتقل کند.

مار

مار

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها