ارزانترین و گران‌ترین پروازهای داخلی + جدول

بر اساس آخرین گزارش سازمان هواپیمایی کشوری ارزان‌ترین پرواز داخلی مربوط به پروازهای کوتاه مانند تهران - خرم آباد و اهواز - شیراز است که 173 هزار و 400 تومان قیمت دارد. همچنین گران‌ترین پروازهای داخلی مربوط به مسافت‌های طولانی مانند تبریز - بندرعباس است که یک میلیون و 566 هزار تومان قیمت دارد.

ارزانترین و گران‌ترین پروازهای داخلی + جدول
کد خبر: 329136
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۳:۱۹:۱۴

اعتمادآنلاین| با وجود شناور بودن قیمت پروازها برای ایجاد رقابت میان آنها دامنه قیمتی تعریف شده است که در پروازهای داخلی بر اساس هر ایرلاین و مسیرهای پروازی متفاوت است که از سوی شرکت‌های هواپیمایی 16 گانه داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده است.

در جداول مربوطه که نرخ‌نامه تیر ماه آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شده است، پروازهای کوتاه مانند تهران - خرم آباد، تهران - گرگان، تهران - اصفهان و ... حداقل نرخ بلیت‌ را دارند که 173 هزار و 400 تومان است.

حداکثر قیمت بلیت در پروازهای داخلی مربوط به پروازهای طولانی‌تری مانند تبریز - بندرعباس، بندرعباس - ساری و تهران - چابهار است که به ترتیب یک میلیون و 566 هزار و 200 تومان، یک میلیون و 446 هزار تومان و یک میلیون و 414 هزار و 900 تومان قیمت دارند.

بنابراین مردم نباید بابت پروازهای داخلی نرخی بالاتر از یک میلیون و 566 هزار و 200 تومان را پرداخت کنند یا اگر شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی بلیتی از پروازهای داخلی را بالاتر از این قیمت‌ها بفروشد باید از طریق سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنند تا ضمن استرداد وجه‌شان، با متخلفان هم برخورد شود.

جدول قیمت بلیت پروازهای داخلی

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها