کد خبر: 329339
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۰۹:۲۹:۵۹
| |

ایران یکی از هشت قدرت برتر نظامی در جهان است

سه مقام ارشد پیشین آمریکا با اعتراف به توانمندی بسیار بالای نیروهای مسلح ایران، هر گونه اقدام نظامی علیه این کشور را فاجعه‌بار دانسته و تاکید کردند ایران نیروی نظامی قدرتمند و منسجمی دارد که در کل خاورمیانه صاحب نفوذ است.

ایران یکی از هشت قدرت برتر نظامی در جهان است
کد خبر: 329339
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۰۹:۲۹:۵۹

اعتمادآنلاین| سه مقام ارشد پیشین آمریکا با اعتراف به توانمندی بسیار بالای نیروهای مسلح ایران، هر گونه اقدام نظامی علیه این کشور را فاجعه‌بار دانسته و تاکید کردند ایران نیروی نظامی قدرتمند و منسجمی دارد که در کل خاورمیانه صاحب نفوذ است.

چاک هگل، وزیر دفاع پیشین آمریکا گفت: ایران از نیروی نظامی قدرتمندی برخوردار است، آنها سلاح‌های متنوعی دارند، آنها مردم و سلاح های خودشان را دارند، آنها شبه‌نظامیان شیعه را در خاورمیانه دارند. حزب الله یک نیروی قابل ملاحظه است. آنها یک ارتش منظم دارند و غیرمتمرکز هستند.

دریادار جان کربی، سخنگوی پیشین پنتاگون می‌گوید: ایران یک نیروی نظامی قوی و قدرتمند دارد که یکی از هشت قدرت برتر نظامی در جهان است و باید بسیار جدی گرفته شود.

لارنس ویلکرسون، رئیس دفتر کالین پاول دردوران وزارت خارجه نیز گفت: ایران کشوری با 80 میلیون جمعیت همگن است. من سلسله جبال زاگرس را در ایران می‌شناسم. این شبیه بیابان عراق نیست که پشت سر هم بمباران شود.

منبع: نورنیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها