کد خبر: 329398
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۰:۴۰:۲۹
| |

کلوپ:

در ابتدای فصل ایراداتی داریم

سرمربی لیورپول از کسب 3 امتیاز دیدار برابر نوریچ ابراز خوشحالی کرد ولی عقیده دارد ایراداتی در نحوه بازی تیمش وجود داشته است.

در ابتدای فصل ایراداتی داریم
کد خبر: 329398
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۰:۴۰:۲۹

اعتمادآنلاین| ‌ در آغاز هفته نخست لیگ برتر انگلیس یک دیدار در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول برگزار شد که در آن نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول برابر تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده یعنی نوریچ قرار گرفت و با نتیجه 4 بر یک برابر این تیم به برتری رسید.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت:‌ در ابتدا باید بگویم که ناراحتیم. آلیسون دروازه بان ما در این دیدار مصدوم شد. باید بررسی شود تا ببینیم میزان دوری او از ترکیب اصلی چه قدر است ولی با این حال او دیدار سوپرجام اروپا را در این هفته از دست داده است و باید ببینیم می تواند به بازی در هفته دوم برسد یا خیر. درباره این دیدار نیز باید بگویم که بازی را خوب و سریع شروع کردیم و توانستیم همانطور که می خواهیم تیم خوب نوریچ را تحت فشار قرار دهیم. می توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. قطعا شایسته کسب برد و 3 امتیاز بودیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: ما در تابستان بازیهای دوستانه خوبی داشتیم و بازی های تدارکاتی مفیدی برگزار کردیم و حالا باید برابر چلسی قرار بگیریم که یک دیدار فینال گونه است. این دیدار می تواند سطح آمادگی تیم را بالا ببرد. تازه شروع لیگ است و قطعا ایراداتی در کار تیم ها از جمله تیم ما وجود دارد. باید از این دیدار درس بگیریم و بتوانیم بازی بهتری در آینده ارائه کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها