هواداران رئال علاقه‌ای به خرید نیمار ندارند

در حالی که باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید مذاکراتشان را برای انتقال مهاجم برزیلی آغاز کردند، بیشتر هواداران تیم اسپانیایی دوست ندارند این بازیکن برای سفیدپوشان بازی کند.

هواداران رئال علاقه‌ای به خرید نیمار ندارند
کد خبر: 329406
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۰:۴۸:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار در حال مذاکره هستند. دو ماه بعد از این که رابطه مهاجم برزیلی با باشگاه فرانسوی بهم خورد و ناصر الخلیفی اظهارات تلخی را بیان کرد، اکنون تیم فرانسوی تصمیم گرفته است یک ضربه بزند و راه را برای مذاکره با رئال مادرید باز کرده است. این در حالی است که بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال امضای قرارداد با این بازیکن بود.

رئال مادرید نخستین تیمی است که باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت با آن مذاکره کند. هنوز پیشنهادی وجود ندارد اما منابع نزدیک اعلام کردند تیم فرانسوی آماده است تا با تیم مادریدی به توافق برسد پیش از این که فشار بارسلونا بیشتر شود و قیمت مهاجم برزیلی پایین بیاید.

همچنین گفته می‌شود ممکن است نیمار یک سال قرضی برای مادرید بازی کند. این پیشنهاد برای همه خوب به نظر می‌رسد. به پاری سن ژرمن اجازه می‌دهد دوباره بازیکنش ارزشمند شود و با یک رقم بالاتر در سال 2020 قرارداد امضا کند. همچنین در رابطه با مادرید این قرارداد می‌تواند ریسک کمتری داشته باشد حتی با این که مهاجم برزیلی افت کرده است. از طرفی نیمار فرصت دارد به اسپانیا بازگردد. او نمی‌توانست از طریق بارسا این شانس را داشته باشد چون باشگاه کاتالانی هرگز به صورت مستقیم وارد مذاکره با PSG نشده است.

پاری سن ژرمن احساس می‌کند که تیم کاتالانی با ارتباط برقرار کردن با نزدیکان نیمار قصد ایجاد بحران داشته است. تیم فرانسوی تصور می‌کند با این کار می‌توانند مهاجم برزیلی را با قیمتی کمتر از 222 میلیون یورو به خدمت بگیرند. رابطه دو باشگاه پیش از این بد بود، اکنون به هم خورده است.

نیمار هرگز علیه رئال مادرید صحبت نکرده است و پدرش با فلورنتینو پرس رابطه خوبی دارد. در چنین شرایطی سایت یک نظرسنجی قرارداد و از هواداران مادرید خواست درباره حضور مهاجم برزیلی نظر بدهند. 137هزار نفر شرکت کردند و 59.7 درصد از آنها اعلام کردند دوست ندارند این بازیکن را با سفیدپوشان ببینند. از طرفی 40.3 درصد خواهان حضورش در مادرید بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها