کد خبر: 329415
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۰:۵۹:۱۳
| |

یووه قانون تبعیض‌آمیز خود را لغو کرد

باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قانون عجیبی را که هواداران متولد شده در منطقه کامپانیا را از حضور در بازی‌های خانگی این تیم محروم می‌کرد، برای دیدار خانگی خود مقابل ناپولی لغو کرده است.

یووه قانون تبعیض‌آمیز خود را لغو کرد
کد خبر: 329415
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۰:۵۹:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ قهرمان اسکودتو 31 آگوست در نخستین تجربه خانگی «مائوریتسیو ساری» در کسوت سرمربی این تیم، به مصاف ناپولی خواهد رفت.

یوونتوس در تارنمای خود اعلام کرده بود که هیچ فرد متولد شده در کامپانیا (منطقه ای که ناپل پایتخت آن محسوب می‌شود) نمی‌تواند به ورزشگاه وارد شود.

با این حال، تنها پس از گذشت کمی بیشتر از یک روز، آنان اعلام کردند که چنین قانونی دیگر اجرایی نخواهد بود.

سرمربی یووه متولد شهر ناپل است و در صورت پابرجا ماندن قانون مذکور به عنوان هوادار اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌داشت.

ساری برای مدت سه سال هدایت ناپولی را بر عهده داشت و تیم تحت هدایتش در فصل 2017- 2018 در یک قدمی گرفتن عنوان قهرمانی سری‌آ از یوونتوس قرار داشت اما در نهایت با 91 امتیاز نایب قهرمان شد و البته به عنوان یک تیم دوم رکوردی را از حیث بیشترین امتیازات کسب شده در آن فصل از آن خود کرد.

انتصاب ساری به عنوان سرمربی یووه با احساسات تلفیقی هواداران مورد استقبال قرار گرفت به ویژه با توجه به حرکت غیراخلاقی که مرد ایتالیایی در دیدار ناپولی و یووه در سال 2018 از خود بروز داده بود.

در ایتالیا مشکلات زیادی در رابطه با تبعیض قلمرویی وجود دارد و بر همین اساس تیم زیر 15 ساله‌های یووه پس از انتشار ویدوئی در اینستاگرام که در آن بازیکنان این تیم شعارهایی توهین آمیز علیه بازیکنان ناپولی سر میدادند، یک بازی محروم شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها