واکنش محمودزاده به ثبت قرارداد بازیکنان استقلال

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال اعلام کرد که هفت باشگاه دسته اولی، نمی‌توانند قراردادهای بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

واکنش محمودزاده به ثبت قرارداد بازیکنان استقلال
کد خبر: 329543
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۴:۳۱:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ فریبرز محمودزاده در مورد حضور بازیکنان تیم فوتبال استقلال در هیئت فوتبال استان تهران و اقدام برای ثبت قرارداد گفت: یک بازیکن در سه مرحله جذب می‌شود. پس از مذاکره باشگاه و بازیکن، قرارداد بین این دو تنها به امضای دو طرف می‌رسد. مرحله دوم مربوط به ارسال مدارک، تأیید شناسه فردی و احراز هویت آن بازیکن در هیئت فوتبال استان است. پس قراردادی در هیئت‌های فوتبال ثبت نمی‌شود و تنها کار احراز هویت و ثبت شناسه فردی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله سوم که مهمترین مرحله است، اعضای تیم‌ها در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ،‌ قراردادهای خود را ثبت می‌کنند، چون قرارداد یک بازیکن با یک باشگاه نمی‌تواند چند شناسه ثبتی داشته باشد. ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیاز به مجوز کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت باشگاه‌ها دارد و تنها باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان و گل‌گهر سیرجان این مجوز را دریافت کرده‌اند. البته سایر باشگاه‌ها می‌توانند با تمدید قرارداد بازیکنان خود به فعالیت ادامه دهند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در پاسخ به این پرسش که آیا همه‌ی باشگاه‌های لیگ یکی، اسامی 14 بازیکن خود را در فاصله 10 روز تا آغاز مسابقات، ثبت کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: تمام باشگاه‌های لیگ دسته اول حضور خود را در مسابقات اعلام کرده‌اند، اما هفت باشگاه دسته اولی تاکنون مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نگرفته‌اند. باشگاه‌های استقلال خوزستان،‌ رایکای بابل، نود ارومیه، ملوان بندرانزلی، بادران، فجر سپاسی و آلومینیوم اراک برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود، باید از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت مجوز بگیرند.

«هویت تمام باشگاه‌ها احراز شده و مشکلی برای حضور در لیگ دسته اول ندارند.»، محمودزاده ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: این باشگاه‌ها قرارداد اعضای تیم‌های خود را ارائه کرده‌اند، اما به دنبال کسب مجوز برای ثبت آنها هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها