یوسفیان ملا با اشاره به موضوع جداکردن کودکان مهاجر از والدینشان:

موضوع حقوق بشر آمریکا ساختگی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی می گوید اکثر افرادی که در آمریکا حضور دارند از مهاجران هستند؛ به خصوص مهاجرینی که استعدادهای بالایی دارند از کشورهای مختلف در آنجا جمع شده اند.

موضوع حقوق بشر آمریکا ساختگی است
کد خبر: 329598
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۶:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت الله یوسفیان ملا، با اشاره به موضوع با اشاره به موضوع جداکردن کودکان مهاجر از والدینشان بنابر سیاست های مهاجرتی ترامپ،گفت:آمریکایی ها در بسیاری از مسائلی که تصمیم می گیرند، هیچ وجه توجهی به حقوق بشر، حقوق کودک و دیگر قوانین انسانی ندارند.

وی با بیان این که کودکان مهاجر در قالب سیاست "تحمل صفر" دولت ترامپ در موضوع مهاجرت غیرقانونی، مثل اسیران جنگی منتقل می‌شوند، افزود: در همین مدت در کشورهای دنیا دیدید که اتفاقاتی افتاده است مانند اعتراضات فرانسه، یمن، بحرین، سوریه آنها با توجه به منافع خودشان در خصوص حقوق بشر تصمیم گرفتند؛ یعنی منافع خودشان ملاک قرار دادند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به موضوع قتل فجیع خاشقجی مطرح کرد: به طور مثال در موضوع آقای خاشقجی اگر قرار بود کسی را محکوم می‌کردند به ضرر آنها می‌شد، از این رو کسی را محکوم نمی‌کردند ولو اینکه دنیا و مجامع حقوق بین المللی و گروه های بین المللی هم بگویند؛ ولی باز هم زیر بار این قضایا نمی روند.

موضوع حقوق بشر آمریکا ساختگی است

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع حقوق بشر آمریکا ساختگی است، تاکید کرد: حقوق بشر آمریکایی فقط برای منافع خودشان استفاده می شود.

یوسفیان ملا با بیان اینکه تصاویر تکان دهنده ای در برخی رسانه ها در موضوع مهاجران در آمریکا، منتشر می شود، خاطرنشان کرد: آمریکا کشوری نیست که بیش از 250 یا 300 سال سابقه و تاریخ داشته باشد.اکثر افرادی که در آمریکا حضور دارند از مهاجران هستند؛ به خصوص مهاجرینی که استعدادهای بالایی دارند از کشورهای مختلف در آنجا جمع شده اند، اغلب کسانی که به آنجا رفتند مهاجرانی هستند که با استعداد بودند.

بسیاری از مهاجران در آمریکا افراد با استعداد دیگر کشورها هستند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: هربار که دولت آمریکا را رصد کنید، می‌بینید که یکی از اعضا از مهاجرین هستند؛ خود اوباما متولد کشور آفریقایی است و همینطور افراد دیگر هم که در بین دولتمردان و یا مجالس حضور دارند از مهاجران هستند؛ اینها این مسئله را فراموش می کنند که آمریکا کشور مهاجر پذیر و مهاجرنشین است، تاریخ آن هم با مهاجرت شروع شده است و این را فراموش می کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به انتشار تصویری از پیکر مرد مهاجر و دختر خردسالش در آب های بخشی از مرز آمریکا و مکزیک که سوژه رسانه ها شد، مطرح کرد: تصویر پدر و فرزندی که در آب رودخانه جان سپرده بودند، دنیا را تکان داد، خواست آنها نه ترور بود نه می خواستند شهروند آمریکایی را تهدید کنند ؛ اینها فقط می گویند به عنوان یک کارگر کار کنیم و شما به ما غذا بدهید، این حداقل خواسته که انسان است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه شورای حقوق بشر سازمان ملل باید موضوع جداکردن کودکان مهاجر از والدینشان در ایالات متحده را مدنظر قرار دهد ،تصریح کرد:موضوع فرمان مهاجرتی ترامپ بسیار مهم است و فجایع بسیاری را در پی دارد، مهاجران به حداقل های زندگی نیاز دارند و واقعا در این قضیه حداقل های حقوق بشر رعایت نمی شود، این ها مواردی است که رسانه‌ها اعلام می‌کنند و ممکن است اتفاقات بسیاری بیافتد که اعلام نمی شود؛ لذا حقوق بشری که ساختگی و تصنعی باشد،نتیجه اش همین است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها