کد خبر: 329726
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۲:۳۱:۰۰
| |

اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

سالانه 980 هزار میلیارد تومان یارانه انرژی در کشور پرداخت می‌شود

اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، از پرداخت سالانه 980 هزار میلیارد تومان یارانه انرژی در کشور خبر داد و گفت: بخش بسیار زیادی از این مبالغ به صورت یارانه پنهان پرداخت می‌شود.

سالانه 980 هزار میلیارد تومان یارانه انرژی در کشور پرداخت می‌شود
کد خبر: 329726
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۲:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، هدفمند کردن پرداخت یارانه انرژی را به عنوان یک ضرورت اساسی مورد تأکید قرار داد و گفت: سالانه حدود 980 هزار میلیارد تومان یارانه انرژی در بخش‌هایی نظیر آب، برق، گاز، بنزین و گازوئیل پرداخت می‌شود که سهم عمده‌ای از آن به صورت پنهان است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس فرهنگ‌سازی در بین مردم و تقسیم اقشار مختلف برای میزان بهره‌مندی آنان از سهم یارانه‌های انرژی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باید در این زمینه سازو کارها به گونه‌ای تدوین و اجرایی شود تا هر کدام از قشرهای جامعه بر اساس درآمد و میزان مصرف خود از یارانه انرژی بهره‌مند شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امیدواریم در سال 98 و سال 99 بحث پرداخت یارانه انرژی ساماندهی شده و نحوه پرداخت آن مورد بازنگری قرار گیرد ابراز داشت: بحث کاهش وابستگی درآمدهای عمومی کشور به فروش نفت در قالب طرح جامعه تغییر ساختار بودجه در دستور کار مجلس قرار دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها