ادعای پمپئو در واکنش به حمایت ایران از فلسطین در ایام حج؛

ایران پیشرفت را موجب سربلندی و موفقیت فلسطین نمی‌داند!

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به زائران بیت الله الحرام واکنش نشان داد و با ابراز خشم خود نسبت به حمایت ایران از فلسطین، از رویکرد جمهوری اسلامی در این زمینه انتقاد کرد

ایران پیشرفت را موجب سربلندی و موفقیت فلسطین نمی‌داند!
کد خبر: 329746
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۳:۱۷:۰۳

اعتمادآنلاین| وزیر امورخارجه آمریکا، حمایت ایران از مردم فلسطین را غیر واقعی دانست و مدعی شد که آنها خواهان پیشرفت فلسطینیان نیستند.

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به زائران بیت الله الحرام واکنش نشان داد و با ابراز خشم خود نسبت به حمایت ایران از فلسطین، از رویکرد جمهوری اسلامی در این زمینه انتقاد کرد.

پمپئو در این توئیت مدعی شد که ایران پیشرفت را موجب سربلندی و موفقیت فلسطین نمی‌داند.

رهبر انقلاب در پیام خود به حجاج بیت‌الله الحرام با تأکید بر قرار داشتن مسئله فلسطین در رأس تمام مسائل سیاسی مسلمانان، خاطرنشان کردند: ترفند معامله‌ قرن که به ‌وسیله آمریکای ظالم و همراهان خائن آن زمینه‌سازی می‌شود، جنایتی در حق جامعه‌ بشری است. همگان را به حضور فعال برای شکست این مکر دشمن فرا می‌خوانیم و به حول و قوه‌ الهی آن را و همه ترفندهای دیگر جبهه‌ استکبار را در برابر همت و ایمان جبهه‌ مقاومت محکوم به شکست می‌دانیم.

ایشان برائت از مستکبران و در رأس آن آمریکا را به ‌معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی، محکوم کردن کانون‌های تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر آمریکایی، نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن و محکومیت جنگ‌افروزی‌های آمریکا و دستیارانش در منطقه‌ی حساس غرب آسیا و شمال آفریقا دانستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه تصریح کردند: آئین برائت که به ‌معنی بیزاری از همه‌ی بی‌رحمی‌ها و ستم‌ها و زشتی‌ها و فسادهای طواغیت هر زمان و ایستادگی در برابر زورگوئی و باج‌گیری مستکبران دوران‌ها است، یکی از برکات بزرگ حج و فرصتی برای ملت‌های مظلوم مسلمان است. امروز برائت از جبهه‌ شرک و کفر مستکبران و در رأس آن امریکا، به ‌معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی است، به ‌معنی محکوم کردن کانونهای تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر امریکائی است، به‌معنی نهیب امت اسلامی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیست و پشتیبانان و کمک‌کنندگان آن است. به‌معنی محکومیت جنگ‌افروزی‌های آمریکا و دستیارانش در منطقه‌ حساس غرب آسیا و شمال آفریقا است که رنج و مرارت ملت‌ها را به نهایت رسانده و هر روزه مصیبت‌های سنگینی بر آنان وارد کرده است. به‌معنی بیزاری از نژادپرستی و تبعیض براساس جغرافیا و نژاد و رنگ پوست است، به‌معنی بیرازی از رفتار استکباری و خباثت‌آمیز قدرت‌های متجاوز و فتنه‌انگیز دربرابر رفتار شرافتمندانه و نجیبانه و عادلانه‌ئی است که اسلام همه را به آن دعوت می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها