کد خبر: 329777
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۴:۲۳:۵۴
| |

واکنش رئیس کمیته انضباطی به رأی بازی پرسپولیس و سپاهان

رئیس کمیته انضباطی گفت: در مجموع آرایی که صادر کردیم رو به شدت رفتیم و اکثرا اعتراض کردیم که ان‌شاءالله مرجع بالاتر رسیدگی می‌کند.

واکنش رئیس کمیته انضباطی به رأی بازی پرسپولیس و سپاهان
کد خبر: 329777
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۴:۲۳:۵۴

اعتمادآنلاین| ‎ اسماعیل حسن‌زاده درخصوص حرف و حدیث‌هایی که درمورد رأی بازی پرسپولیس و سپاهان روز گذشته مطرح شد، گفت: در همان رأیی که در 17 تیر صادر شد متن دست‌نویس و تایپی که ما ارائه کردیم کلمه تعلیقی وجود داشت اما معمولا چون شنونده یا بیننده به کلمه محرومیت توجه می‌کند و بقیه را نگاه نمی‌کند احتمالا کلمه تعلیقی دیده نشده و حتی خبرنگار هم وقتی آن را می‌بیند فقط درمورد محرومیت صحبت می‌کند و آن را بُلد می‌کند. این سوء تفاهم‌هایی که بوجود آمده حقیقتا ناشی از ندیدن کلمه تعلیقی است؛ در حالی که نسخه اول رای این دو باشگاه را به آنها ابلاغ کردیم و یک جلسه محرومیت تعلیقی را به آنها اطلاع دادیم کل ماجرا همین است اما برخی سعی می‌کنند جار و جنجالی از داخل آن بیرون بیاورند و 3-2 روزی با اخبار بازی کنند.

حسن‌زاه درمورد اینکه اصلاح این خبر یکماه طول کشید و اکنون در آستانه شروع لیگ برتر شائبه‌هایی بوجود آمده گفت: واقعا این یک نوع بدشانسی برای همکاران ما در فدراسیون است در حالی که یک ماه قبل هم کلمه تعلیقی در این حکم وجود داشته؛ دادنامه‌ای که صادر کردیم شماره خورده است و هیچ کس نمی‌تواند به آن رأی دست بزند مخصوصا الان که همه چیز به صورت اتوماسیون است و در فضای الکترونیکی قرار داریم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود این رأی به خاطر بی‌تماشاگر نبودن بازی افتتاحیه دستکاری شده گفت: این رأی در سایت فدراسیون وجود دارد شماره و تاریخ دارد؛ باور کنید وقتی ما می‌توانیم در همان رأی احکام شدیدی در رابطه با افراد بدهیم نیازی نیست این کار را انجام بدهیم ان‌شاءالله از این به بعد هم آن بخش بسیار محکم آرا را خواهید دید.

وی در ادامه گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها چرا مطرح می‌شود، متاسفانه حرف روشن را کسی قبول ندارد من به عنوان رئیس کمیته انضباطی می‌گویم این رأی از همان موقع تعلیقی بوده اگر تعلیقی نبود آن دو باشگاه صدایشان درنمی‌آمد ما رأی را حدود 40 روز پیش ابلاغ کردیم و حتی یک مصاحبه هم در مورد اینکه چرا سر تیم ما را بریدید و یا چرا ما را محروم کردید انجام نشد؛ این رأی در نسخه اصلی وجود داشته، در سایت فدراسیون هم قرار دارد و به هر دو باشگاه هم ابلاغ شده است.

رئیس کمیته انضباطی اضافه کرد: چطور افرادی که یکی دو جلسه محروم شدند صدایشان درآمد اما باشگاه‌ها در مورد محرومیت هواداران صحبتی نکردند؟ چون این رأی در جیبشان بود و آنها می‌دانند که تعلیقی است و تایپ درستش به آنها ابلاغ شده بود؛ اگر در دادگستری هم بگویند یک فرد معروف به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شده همه از حبس آن فرد معروف صحبت می‌کنند چون کلمه حبس به خودی خود بزرگ است و معمولا کسی تعلیقی را نگاه نمی‌کند؛ پناه بردن به خدا از شر شیطان اینجا است و باید به خدا پناه برد ان شاءالله هر چه خیر است پیش آید.

وی درخصوص اینکه باشگاه سپاهان به رأی صادر شده اعتراض دارد و معتقد است که جرائم تعیین شده برای آنها بسیار سنگین است، گفت: به هر حال آنها حق دارند نه تنها بلکه در مجموع آرایی که ما در ماه آخر کاری فصل گذشته صادر کردیم رو به شدت رفتیم و اکثراً به این رای اعتراض کردند که ان شاءالله مرجع بالاتر رسیدگی می‌کند. ان شاءالله در این فصل اگر عمری باشد و در خدمت فوتبال باشیم به طور بسیار جدی به مسائل می‌پردازیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها