پیشنهاد 500 هزار دلاری پرسپولیس به مهاجم 24 ساله برزیلی

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا جونیور براندائو، مهاجم برزیلی 24 ساله را جذب کنند.

پیشنهاد 500 هزار دلاری پرسپولیس به مهاجم 24 ساله برزیلی
کد خبر: 329811
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۵:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جونیور براندائو، مهاجم برزیلی 24 ساله که مدنظر پرسپولیس است، روز سه شنبه برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد تا شاگرد گابریل کالدرون آرژانتینی شود.

این بازیکن فوتبال خود را در تیم‌های پایه گرمیو و تابوائو دا آغاز کرده و قرار است برای حضور یک ساله و قرضی در تیم سرخپوش پایتخت 500 هزار دلار دریافتی داشته باشد. گفته می‌شود او پس از بازی روز دوشنبه تیم گویاس مقابل واسگودوگاما (در هفته چهاردهم لیگ برزیل) و خداحافظی با همبازیانش راهی ایران می‌شود.

لازم به ذکر است، او درحال حاضر با تیم لودوگورتس بلغارستان قرارداد دارد و تیم بلغاری می‌خواهد جونیور را به پرسپولیس قرضی انتقال دهد.

جونیور پس از سپری کردن چند سال ناموفق در برزیل و ... راهی بلغارستان شد تا برای تیم دوم لودوگورتس بازی کند و در 6 بازی، چهار گل به ثمر رساند تا خیلی زود به تیم اول راه پیدا کند، اما او بدون انجام حتی یک بازی در لیگ برتر بلغارستان در سال 2019 به شکل قرضی راهی گویاس در سری‌آ برزیل شد و حال قرار است به پرسپولیس بپیوندد.

این بازیکن 24 ساله با حضور در تیم سرخپوش پایتخت زوج علی علیپور خواهد شد تا در خط حمله بازی کند. پرسپولیسی‌ها مذاکرات را آغاز کرده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او تا آخر هفته قرارداد را امضا کرده و در تمرینات شرکت می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها