هشت فوتبالیستی که بیشترین درآمد را دارند/ مسی در صدر

در رده‌بندی فوتبالیست‌هایی که بیشترین حقوق را از تیم‌های باشگاهی‌ خود دریافت می‌کنند، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا همچنان در صدر است.

هشت فوتبالیستی که بیشترین درآمد را دارند/ مسی در صدر
کد خبر: 329813
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۵:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| انتقال گرث بیل از رئال مادرید به چین که خودش هم به آن چراغ سبز نشان داده بود اما با مخالفت باشگاه اسپانیایی منتفی شد، می‌توانست این بال ولزی را به پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال تبدیل کند.

بیل با همان حقوق قبلی‌اش هم که البته کم نیست، در رئال ماندنی شد تا لیونل مسی همچنان در صدر رده‌بندی بازیکنان دارای بالاترین حقوق در دنیای فوتبال باشد.

لیونل مسی در حال حاضر با 900 هزار پوندی که به ازای هر هفته از بارسلونا حقوق می‌گیرد، پردرآمدترین بازیکن دنیا از حیث دریافت حقوق از تیم باشگاهی‌اش است و این در حالیست که رقیب پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو با 50 هزار پوند کمتر در رده دوم قرار دارد. سومین بازیکن هم در این رده‌بندی آنتوان گریزمانی است که به واسطه انتقال جنجالی‌اش از اتلتیکومادرید به بارسلونا، حقوقی 725 هزار پوندی برایش در نظر گرفته شده است.

بر اساس اعلام نشریه سان، رده‌بندی هشت بازیکن دارای بالاترین دستمزد در دنیای فوتبال به شرح زیر است (تمامی این ارقام پیش از کسر مالیات هستند و درصد مالیات که از این رقم کسر می‌شود، بر اساس قوانین کشورهایی که در آنها بازی می‌کنند متفاوت است).

1- لیونل مسی (بارسلونا) 900 هزار پوند در هفته
2- کریستیانو رونالدو (یوونتوس) 850 هزار پوند در هفته
3- آنتوان گریزمان (بارسلونا) 725 هزار پوند در هفته
4- نیمار (پاری‌سن‌ژرمن) 675 هزار پوند در هفته
5- لوئیس سوارس (بارسلونا) 625 هزار پوند در هفته
6- گرث بیل (رئال مادرید) 600 هزار پوند در هفته
7- الکسیس سانچس (منچستریونایتد) 505 هزار پوند در هفته
8- فیلیپه کوتینیو (بارسلونا) 500 هزار پوند در هفته

دستمزد بازیکنان فوتبال

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها