کد خبر: 329903
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۰:۴۹:۲۲
| |

ساری:

شاید مجبور شوم تصمیمی بگیرم که دوست ندارم

سرمربی تیم یوونتوس معتقد است که «پائولو دیبالا» کیفیت لازم را برای حضور در سیستم مدنظر وی دارد، اما محدودیت فهرست تیم برای حضور در لیگ قهرمانان، بانوی پیر را مجبور به گرفتن تصمیماتی سخت و ناخوشایند خواهد کرد.

شاید مجبور شوم تصمیمی بگیرم که دوست ندارم
کد خبر: 329903
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۰:۴۹:۲۲

اعتمادآنلاین| «مائوریستیو ساری» هیچگونه ضمانتی در مورد آینده مهاجم آرژانتینی تیمش نداد و اگرچه معتقد است که دیبالا در سیستم مورد نظر وی قابل استفاده است اما اذعان داشت که وی باید برای لیگ قهرمانان به اصطلاح به سر و روی تیمش دستی بکشد.

دیبالا برای دیدار یووه مقابل اتلتیکو در جام بین المللی قهرمانان که روز گذشته با شکست 2 بر یک بانوی پیر به اتمام رسید، حضور پیدا کرد.

مرد آرژانتینی که به دلیل حضور در کوپا آمریکا به همراه آلبی سلسته کمی بیشتر از سایرین در تعطیلات به سر برد، در بازی شب گذشته تنها 30 دقیقه در نیمه دوم به میدان رفت.

این در حالی است که بازگشت وی به تورین با گمانه‌زنی‌های زیادی در بازار نقل و انتقالات همراه بوده است به طوری که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن احتمالی وی به تاتنهام یا منچستریونایتد به گوش می‌رسید و حالا نیز با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ارتباط داده شده است.

در واقع انتقال وی به تاتنهام در مراحل پایانی قرار داشت که مشکلات مرتبط با حق تصویر وی مذاکرات را به بن‌بست رساند.

در این بین ساری با تمجید از توانایی‌های دیبالا، اظهار داشت: او 2 جلسه تمرین کرد و 30 دقیقه هم به میدان رفت؛ بدیهی است که در حال حاضر نمی‌تواند در شرایط بدنی ایده آلی باشد و ناآماده بودن وی بدین معنا است که او نمی‌تواند در نقش 9 کاذب به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: اما او توانایی زیادی دارد و در گذشته هم گل‌های زیادی به ثمر رسانده و بازیکنی با ویژگی‌های وی می‌تواند در پست‌های مختلفی به کار گرفته شود؛ باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از رسیدن به آمادگی می‌تواند در محوطه جریمه بازی کند یا خیر.

ساری در ادامه با اذعان به اینکه وی مجبور است برای لیگ قهرمانان اروپا دست کم 6 بازیکن تیم اصلی خود را از ترکیب کنار بگذارد، اظهار داشت: می‌توانم با او حرف بزنم اما بازار مسیر خاصی را طی می کند و در نتیجه حرف ‌ای من هیچ سودی نخواهد داشت؛ 6 بازیکن باید از تیم کم شوند (شاید هم فروخته شوند) و همه چیز بستگی به شرایط بازار دارد.

سرمربی پیشین چلسی در ادامه تاکید کرد: دوست دارم تمام بازیکنانم را نگه دارم اما مشکل ما این است که تنها یک بازیکن از آکادمی در اختیار داریم؛ تعداد بازیکنان ما برای لیگ قهرمانان باید 22 نفر باشد و با کم شدن سه دروازه‌بان از این تعداد می‌بینید که که در چه موقعیت سختی قرار داریم چرا که بازار ما را مجبور خواهد کرد که گاهی اوقات تصمیماتی که دوست نداریم، بگیریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها