آیت‌الله جوادی آملی:

اسلام‌هراسی توطئه دشمنان است/ کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی گفت: امروز با استقلال، افزایش علم، آگاهی و تقویت دانش در کشور می‌توان به قدرت رسید، چرا که این خود سلاحی محکم مقابل دشمن است.

اسلام‌هراسی توطئه دشمنان است/ کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است
کد خبر: 329958
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۳:۱۰:۳۴

اعتمادآنلاین| آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: اسلام‌هراسی به‌واسطه داعش توطئه دشمنان است و اقتدار جوامع اسلامی لازمه مقابله با این راهبرد اشتباه است.

او در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مسجد محله احمدآباد شهر دماوند گفت: مسلمانان باید به گونه ای زندگی کنند که هیچ ترسی از دشمن نداشته باشند، چرا که کفار نه تنها به امر غایب، بلکه به امر حاضر نیز توجه ندارد.

او تصریح کرد: امروز با استقلال، افزایش علم، آگاهی و تقویت دانش در کشور می توان به قدرت رسید، چرا که این خود سلاحی محکم در برابر دشمن است.

آیت‌الله جوادی آملی در ادامه با اشاره به اینکه مسلمانان و مومنان کسی هستند که دست به خیر داشته و کمک به نیازمندان را فراموش نکنند، گفت: امروز کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است؛ قربانی کردن و تقسیم در بین فقرا و نیازمندان ثوابی بسیار دارد و خداوند نیز مالتان را چندین برابر می کند.

او افزود: پیامبر اکرم(ص) با وجود آنکه توسط دشمنان همواره مورد آزار و اذیت قرار می گرفت و حتی مالش را به غارت می بردند، اما در زمان قربانی کردن بخشی را برای خود و بخشی را از طرف امت خود قربانی می کرد و بعد از ایشان، امام علی (ع) نیز یک قربانی برای پیامبر(ص) و یک قربانی برای خود انجام می دادند.

او گفت: بدانیم که کار خیر انسان را ثابت قدم و از بدی‌ها دور می کند.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها