کد خبر: 330187
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۰:۳۲:۱۴
| |

واکنش خلیل‌زاده به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال

اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد.

واکنش خلیل‌زاده به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال
کد خبر: 330187
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۰:۳۲:۱۴

اعتمادآنلاین| اسماعیل خلیل‌زاده درباره صحبت‌هایی مبنی بر احتمال کناره‌گیری آندره‌ا استراماچونی از هدایت تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته (دوشنبه) با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا ببینم موضوع چیست. متوجه شدم استراماچونی به صورت رسمی یا شفاهی چنین چیزی را به باشگاه اعلام نکرده است. اختلاف سلیقه‌ای بین استراماچونی و باشگاه ایجاد شده که عمده آن به خاطر نیامدن میلیچ بود. این موضوع دست باشگاه نبود و اتفاقی بود گه معمولاً در ورود به کشور پیش می‌آید.

وی با اشاره به دلگیری استراماچونی بابت بازگشت هروویه میلیچ به کشور خود گفت: بحث‌های جزیی وجود داشت که باعث شد او ناراحت باشد.

خبرگزاری‌ها این موضوع را برجسته و بزرگ کردند، اما ما با استراماچونی قرارداد داریم و یک مربی حرفه‌ای در فاصله چند روز تا آغاز لیگ برتر، کناره‌گیری نمی‌کند. این موضوع شدنی نیست و نخواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره که استراماچونی در اسپارتاپراگ نیز به صورت ناگهانی از این باشگاه جدا شد، تصریح کرد: در جریان این موضوع نیستم، اما او در استقلال به کارش ادامه می‌دهد.

خلیل‌زاده در پاسخ به این پرسش که چه چیزی به جز موضوع میلیچ، استراماچونی را ناراحت کرده است، خاطرنشان کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و مدتی از حاشیه دور بود. ما مشکلات داخلی و مالی باشگاه را حل کردیم. حاشیه‌سازان در این موضوع نقش دارند و می‌خواهند استقلال را به حاشیه ببرند. چیزی که از بابت آن آسیب می‌بینیم، افرادی هستند که با نادانی، کارهایی می‌کنند که استقلال و استراماچونی را درگیر کنند. این اجازه را به آنها نمی‌دهیم. ما بازیکن بزرگی وارد کشور کردیم که مشکل ویزا داشت.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال بازیکن بزرگی را وارد کشور کرد که مشکل ویزا داشت، اظهار داشت: از هفته گذشته درگیر این موضوع هستیم. کارگزار میلیچ به کشور آمد و با او جلسه داشتیم. این بازیکن وارد کشور شد و وزارت امور خارجه و مسئولان مربوطه کارهای خود را انجام دادند. با این حال میلیچ به هر دلیلی نیامد و امروز یا فردا از دبی وارد کشور می‌شود. این کار دست ما یا مدیرعامل باشگاه نبود. ما با بازیکن توافق کردیم و خودمان این حاشیه‌ها را نساختیم. دستگاهی گفته که باید ورود بازیکن را بیشتر بررسی کنیم. باید بگویم افرادی که دنبال بردن بهره‌ای از این موضوع بودند، نمی‌توانند به هدف خود برسند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال باید نامه مربوط به میلیچ را می‌نوشت، گفت: فدراسیون نامه را زده بود. می‌خواهم بگویم اتفاقی در بحث‌های رسیدگی دوستان وجود دارد که باید انجام می‌دادند و منجر به این اتفاق شد.


خلیل‌زاده درخصوص اختلافات استراماچونی با فتحی در جلسه یکشنبه شب آنها تصریح کرد: این اختلاف سلیقه‌ها پیش می‌آید. فتحی در غیاب دو معاون خود، استقلال را به تنهایی می‌چرخاند. مباشری که بیماری قلبی دارد و خطیر هم که کناره‌گیری کرده است. این کار خیلی سنگین است.

وی درباره استوری همسر استراماچونی درخصوص احتمال جدایی او از استقلال خاطرنشان کرد: من این را نمی‌دانم، اما جدایی استراماچونی منتفی است و او به کارش در استقلال ادامه می‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه این تیم روز گذشته و در دیدار مقابل پیکان از بابت کناره‌گیری استراماچونی ضربه خورد، اظهار داشت: استراماچونی تیمش را به خوبی کنترل کرد و حرف‌های قشنگی کنار زمین زد. شرایط در روزهای آینده مطلوب‌تر می‌شود و سعی می‌کنم به فتحی کمک کنم. تلاش می‌کنیم تا جایی که بتوانیم، حاشیه‌ها را از باشگاه دور کنیم. همانطور که حواشی زیادی اطراف استقلال بود و ما آنها را دور کردیم.

خلیل‌زاده درخصوص عملکرد ضعیف رسانه باشگاه استقلال گفت: این موضوع را قبول دارم. در این باره با فتحی صحبت کردم و به مدیر روابط عمومی باشگاه هم تذکر دادم. پس از من، فتحی هم تذکری به مدیر روابط عمومی داد و بیانیه‌ای منتشر کرد، اما مدیر رسانه‌ای تیم فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و امیدواریم او عملکرد بهتری داشته باشد.

وی درمورد اسپانسر جدید باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه‌های ما معمولاً ثبت و ضبط کاملی ندارند، اما ما حساب باشگاه استقلال را به روز کردیم و پس از مذاکره با مدیران اسپانسر، به نتایج مطلوبی می‌رسیم. شرکتی را به عنوان کارگزار جذب و کارهای باشگاه را به او محول کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که جذب بازیکن خارجی در شرایط فعلی باشگاه استقلال چه توجیهی دارد، گفت: استراماچونی خودش میلیچ را می‌خواهد. او گفته که به یک مدافع یا هافبک چپ نیاز داریم و تشخیص سرمربی این است که این قسمت را ترمیم کند تا تیم با قدرت وارد مسابقات شود.

خلیل‌زاده در پایان گفت: من اولین کسی بودم که پس از زمزمه‌های مبنی بر کناره‌گیری استراماچونی مصاحبه کردم. نگرانی دوستان بجاست، اما آنها نگران نباشند و بدانند شرایط باشگاه کنترل می‌شود. افرادی که حاشیه می‌سازند، این کار را نکنند. چون حداقل تا زمانی که ما در باشگاه باشیم، نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها