گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» از ماجرای استعفای مربی آبی‌های پایتخت:

استراماچونی از استقلال جدا می‌شود؟

حاشیه یا ضعف مدیریت هرچه باشد، استقلال وارد یک حاشیه جدید شده است. لیگ برتر به‌ زودی آغاز می‌شود و باید دید استقلال به همراه استراماچونی لیگ نوزدهم را شروع می‌کند یا خیر. اما آنچه مشخص است اینکه شایعه جدایی استرا از استقلال، مدیران این باشگاه را حسابی به وحشت انداخته است.

حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 دانلود ویدیو
کد خبر: 330295
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ همین چند ماه پیش بود که مدیرعامل استقلال با کلی سروصدا آندره‌آ استراماچونی را جانشین شفر کرد. فتحی در مراسم معارفه این مربی ایتالیایی اعلام کرد که بعد از بررسی روی بیش از 40 گزینه، استراماچونی را انتخاب کرده و امیدوار است که او فصل جدید فوتبال استقلال را آغاز کند.

همه‌ چیز برای آبی‌های تهران خوب بود. استراماچونی بعد از حضورش در تهران تمرینات استقلال را آغاز کرد. بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند و اردوی ترکیه هم باب میل این مربی جوان بود.

مدیران استقلال تلاش کردند همه خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند و استراماچونی هم بازیکنان مد نظرش را به باشگاه معرفی می‌کرد. هواداران نیز از شرایط تیم محبوب‌شان راضی بودند و انتظار آغاز لیگ نوزدهم را می‌کشیدند. اما ماه‌عسل مدیران استقلال خیلی زود به پایان رسید؛ خبر استعفای استراماچونی آب سردی بود بر پیکر هواداران و مدیران استقلال.

دی‌مارزیو، خبرنگار ایتالیایی، خبر استعفای استراماچونی را منتشر کرد و همسر استراماچونی هم در استوری اینستاگرامش پستی منتشر کرد که خبر جدایی این مربی ایتالیایی از استقلال را قوت بخشید.

دلیل این تصمیم استرا، برآورده نشدن انتظاراتش از طرف مدیران استقلال است. بعد از عدم صدور ویزا برای میلیچ و بازگشت این بازیکن به کرواسی، استراماچونی تصمیم به ترک استقلال گرفت.

مدیران استقلال استعفای استراماچونی را تکذیب و اعلام کردند که او با استقلال قرارداد دارد و نمی‌تواند به‌ راحتی از این تیم جدا شود.

خلیل‌زاده، عضو هیات‌مدیره استقلال، در واکنش به خبر استعفای استراماچونی گفت: استقلال مدتی از حاشیه دور بوده و حالا حاشیه‌سازان تلاش دارند این باشگاه را دوباره وارد حاشیه کنند.

حالا هواداران هم مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند و خواستار پاسخگویی مدیران این باشگاه درباره حواشی این روزهای استقلال شده‌اند.

حاشیه یا ضعف مدیریت، هرچه باشد، استقلال وارد یک حاشیه جدید شده است. لیگ برتر به‌ زودی آغاز می‌شود و باید دید استقلال به همراه استراماچونی لیگ نوزدهم را شروع می‌کند یا خیر. اما آنچه مشخص است اینکه شایعه جدایی استرا از استقلال، مدیران این باشگاه را حسابی به وحشت انداخته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها