کد خبر: 330376
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۵:۵۷:۰۰
| |

کلوپ:

مانه به دیدار با چلسی می‌رسد

سرمربی لیورپول از بازگشت سادیو مانه به دیدار برابر چلسی در سوپر جام اروپا خبر داد.

مانه به دیدار با چلسی می‌رسد
کد خبر: 330376
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دو تیم انگلیسی لیورپول و چلسی باید در سوپرجام فوتبال اروپا برابر هم قرار گیرند. این دیدار در شهر استانبول برگزار می‌شود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری خود قبل از این دیدار با تاکید بر حضور سادیو مانه در بازی گفت:‌ بعد از بازی با نوریچ حالا دیدار با چلسی را پیش رو داریم که در سوپر جام اروپاست. این دیدار با فینال لیگ قهرمانان متفاوت است و می‌خواهیم برنده آن شویم. مشکلی برای این دیدار نداریم و خبر خوب بازگشت سادیو مانه است که می‌تواند تیم را در این دیدار همراهی کند. او دوست دارد از ابتدا برای تیم به میدان برود و باید بررسی کنیم و تصمیم لازم را بگیریم. جمعه در لیگ بازی داشتیم و چهارشنبه باید برابر چلسی بازی کنیم. پنجشنبه به انگلیس باز خواهیم گشت و دو روز بعد روز شنبه در لیگ برتر برابر ساوتهمپتون بازی داشتیم و نباید آن دیدار را فراموش کنیم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ تازه در ابتدای فصل هستیم و ساق پای بازیکنان خسته نشده و همه دوست دارند بازی کنند. همان‌طور که گفتم شنبه در لیگ برتر بازی مهمی با ساوتهمپتون داریم که نباید آن را از یاد ببریم و تلاش می‌کنیم در این دیدار نیز با حضور بازیکنانی که داریم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. تلاش می‌کنیم تغییراتی در این دیدار داشته باشیم تا بتوانیم از بازیکنان آماده در هر دو دیدار استفاده کنیم.

لیورپول بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای کسب قهرمانی در سوپرجام اروپا باید چلسی دیگر تیم انگلیس را از پیش روی بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها