کد خبر: 330622
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۸:۱۶
| |

ارائه کارت معیشت به فعالان حوزه حمل و نقل عمومی شهری

400 هزار نفر از رانندگان تاکسی و سایر فعالان حوزه حمل و نقل عمومی شهری به دنبال امضای تفاهم نامه سه جانبه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با بانک مهر ایران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، کارت اعتباری معیشتی دریافت می‌کنند.

ارائه کارت معیشت به فعالان حوزه حمل و نقل عمومی شهری
کد خبر: 330622
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۸:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ به منظور حمایت از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری کشور طرح اعطای کارت اعتباری خرید کالا توسط اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در قالب تفاهم نامه سه جانبه با همکاری فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به مرحله اجرا درآمد.

در گام نخست این طرح با اختصاص اعتباری 10 هزار میلیارد ریال، امکان ارائه کارت اعتباری خرید برای 400 هزار نفر از رانندگان تاکسی و سایر فعالان حوزه حمل و نقل عمومی شهری فراهم شده است. با اجرای این طرح به هر یک از رانندگان متقاضی در هر سال اعتباری معادل 24 میلیون ریال درسه نوبت یعنی هر چهار ماه یکبار با تسهیلات قرض الحسنه برای خرید از فروشگاه های زنجیره ای کوروش اختصاص خواهد یافت.

هر یک از متقاضیان پس از انجام فرآیند ثبت نام و تشکیل پرونده در بانک در مرحله نخست هشت میلیون ریال اعتبار در قالب کارت خرید تخصیص داده می‌شود. افراد پس از دریافت اعتبار نسبت به خرید از فروش از این فروشگاه ها اقدام خواهند کرد و اعتبار تخصیصی را طی چهار قسط ماهیانه 2 میلیون ریال باز پرداخت می کنند و پس از اتمام آخرین قسط دوباره هشت میلیون ریال به روش اعلامی تا سه مرحله در سال در کارت رانندگان شارژ خواهد شد.

متقاضیان برای استفاده از این طرح توانند سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تا 15 شهریور ماه امسال به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام و ارائه درخواست صدور کارت خرید اقدام کنند.

این تفاهم نامه امروز چهارشنبه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور ورییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و قائم‌مقام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به امضا رسید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها