کد خبر: 330645
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۰:۴۴
| |

لمپارد:

هازارد یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است

سرمربی تیم چلسی در آستانه دیدار با لیورپول در سوپرجام یوفا با اشاره به «غیرقابل جایگزین» بودن «ادن هازارد» اظهار داشت: پر کردن جای هازارد با تنها یک بازیکن شدنی نیست بلکه نیازمند یک تیم متحد است.

هازارد یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است
کد خبر: 330645
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۰:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ هافبک بلژیکی پس از سپری کردن هفت فصل در استمفوردبریج تابستان سال جاری با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی سانتیاگو برنابئو شد.

هازارد در جریان فصل 2018 - 2019 در مجموع روی 31 گل آبی‌های لندن نقش مستقیم داشت (16 گل و 15 پاس گل) و حالا رفتن وی خلائی بزرگ را در تیم تحت هدایت «فرانک لمپارد» به وجود آورده است.

ستاره اسبق چلسی که او نیز به‌تازگی با کسوت سرمربی به استمفوردبریج بازگشته، در این خصوص اظهار داشت: جای خالی هازارد را نمی‌توان تنها با یک بازیکن پر کرد.

وی ادامه داد: همیشه هوادار پر و پا قرص هازارد بودم و با او بازی هم کرده‌ام؛ از نظر من او یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان و البته فصل گذشته است؛ اما نه تنها فصل گذشته بلکه او در طول دوران حضورش در چلسی به طور کلی چه از حیث گلزنی و چه از نظر پاس گل سودمندترین بازیکن آبی‌ها بوده است؛ نمی‌توان او را با یک بازیکن جایگزین کرد؛ این کار غیرممکن است چرا که هازارد در حال حاضر در سطح بسیار بسیار بالایی از فوتبالش به سر می‌برد.

لمپارد تاکید کرد: اما خبر خوش برای چلسی این است که ما مجموعه خوبی داریم؛ تعدادی بازیکن جوان، چند بازیکن باتجربه و حالا این فرصت وجود دارد که آنها همگی دست به دست هم بدهند چرا که حق با شما است ما تعداد زیادی گل و پاس گل را از دست داده ایم و همگی باید این خلاء را جبران کنیم.

سرمربی چلسی در پایان افزود: باید راهی برای ادامه دادن پیدا کنیم چرا که باشگاهی همچون چلسی همیشه باید رو به جلو حرکت کند؛ بازیکنانی مثل هازارد، «دیدیه دروگبا»، «جان تری» و امثال آنان پیشرفت می‌کنند اما بار باشگاه همچنان روی بازیکنان و سرمربی‌های بعدی است؛ چالش بزرگ کنونی ما این است؛ برای هازارد آرزوی موفقیت می‌کنیم و برای چلسی آرزوی پیشرفت.

نخستین تجربه لمپارد به عنوان سرمربی چلسی تجربه‌ای ناخوشایند بود و آبی‌ها یکشنبه هفته جاری در اولدترافورد با 4 گل مغلوب منچستریونایتد شدند.

لیورپول به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان امشب در استانبول به مصاف چلسی به عنوان قهرمان لیگ اروپا خواهد رفت؛ دیداری که نه تنها از حیث تمام انگلیسی بودن جذاب است بلکه دلیل دیگری به جذابیت‌های آن می‌افزاید و آن هم سپرده شدن قضاوت آن به یک داور زن است.

«استفانی فراپارت» داور فرانسوی نخستین زنی است که یک دیدار معتبر فوتبال مردان را قضاوت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها