کد خبر: 330762
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بهترین و هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های جهان را می‌شناسید؟+ عکس

اختصاص دادن وقتی برای ایجاد هیجان و سرگرمی لازمه دنیای شلوغ و تکراری این روزهاست. اگر می‌خواهید به سفر بروید، حتماً نگاهی به این شهربازی‌های هیجان‌انگیز بیندازید و رفتن به این مکان‌ها را در برنامه خود جای دهید.

بهترین و هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های جهان را می‌شناسید؟+ عکس
کد خبر: 330762
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده- شهربازی جایی است که چه کودک باشید، چه نوجوان و چه بزرگسال، خاطرات خوش دوران کودکی در آنجا برایتان تداعی می‌شود و دوباره تمام بازی‌های هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید. برخی شهربازی‌ها از طبیعت و ورزش‌های آبی تا خرید وسایل لوکس را در خود جای داده‌اند و ترکیبی از خوشگذرانی، سرگرمی و هیجان را برای آنهایی که می‌خواهند تعطیلات‌شان را بگذرانند فراهم آورده‌اند.

بهترین شهربازی‌های دنیا

وقتی برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی می‌کنیم، سعی می‌کنیم تفریح و سرگرمی را در آن بگنجانیم. شاید به همین دلیل است که رفتن به شهربازی در صدر لیست کارهایی قرار دارد که در سفرها برای بچه‌ها انجام می‌دهیم. البته اولین چیزی که از شنیدن اسم شهربازی به ذهن‌مان می‌آید دیزنی‌لند است، اما باید بدانیم شهربازی‌های زیادی در جهان هستند که ارزش رفتن را دارند.بهترین شهربازی‌ها به شرح زیر است:

1- یونیورسال استودیو، سنگاپور (universal stodios)

شهربازی

این شهربازی «یکی از بهترین شهربازی‌های آسیا» شناخته شده و 24 جاذبه دیدنی دارد که در هفت پارک جداگانه قرار گرفته‌اند. نام این پارک‌ها هالیوود، نیویورک، شهر علمی‌تخیلی، خیلی خیلی دور، ماداگاسکار، جهان گمشده و مصر باستان است. وجود هر کدام از این بخش‌ها باعث شده شهربازی یونیورسال در جهان بی‌همتا باشد و ارزش پرداخت هزینه خرید بلیت را داشته باشد. قیمت بلیت از 74 دلار سنگاپور شروع می‌شود و ساعت کاری آن از 10 صبح تا هشت شب است.

2- گاردالند، ایتالیا (Gardaland)

شهربازی

گاردالند در لیست 10 شهربازی شگفت‌انگیز دنیا قرار گرفته و در شمال ایتالیا واقع شده است. بازدید از این شهربازی برای همه جالب است، زیرا چشمه‌های آب زیادی دارد و وسایل آن مثل تورنادو آبی، رباینده، کوه جادویی، ماجراجویی در سکویا، فراموشی در سیاه‌چاله و بسیاری از بازی‌های دیگر واقعاً هیجان‌انگیز است. قیمت بلیت این شهربازی از 24 یورو شروع می‌شود و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 11 شب است.

3- دیزنی‌لند پاریس (Disneyland)

شهربازی

دیزنی‌لند یکی از جاذبه‌های قدیمی شهر پاریس است که در لیست بزرگ‌ترین شهربازی‌های دنیا قرار دارد. پارک‌های غرش کوه بزرگ و دزدان دریایی کارائیب از جمله مکان‌های شگفت‌انگیز این شهربازی به شمار می‌روند که توصیه می‌کنیم وقتی به اروپا رفتید به آنجا سر بزنید. دیزنی‌لند، به غیر از این پارک‌ها، برنامه‌های سرگرمی و تورهای موزیکال و ترن‌های هوایی جالبی نیز دارد. هزینه بلیت این شهربازی 57 دلار و ساعت کاری آن از 10 صبح تا 11 شب است.

4- ساحل تفریحی، انگلستان (Pleasure Beach)

شهربازی

کسانی که می‌خواهند برای تعطیلات به انگلیس بروند، بهتر است برای یک بار هم که شده از این شهربازی دیدن کنند. شهربازی ساحل تفریحی برنامه‌هایی همچون هات آیس، کرگ کریستین کن وبستر، سرزمین نیکلدون و ترن‌های هوایی هیجان‌انگیزی دارد. هزینه بلیت این شهربازی از 18 پوند شروع می‌شود و ساعت کاری آن 11 صبح تا پنج عصر است.

5- برج‌های اَلتون، انگلستان (Alton Towers)

شهربازی

این شهربازی سال 1980 در انگلیس ساخته شد و یکی از بهترین شهربازی‌های دنیا محسوب می‌شود. یک هتل و چند پارک در این مجموعه قرار دارد. پارک سواحل کارائیب و ترن‌های هوایی موجود در این شهربازی سبب می‌شود لحظاتی فراموش‌نشدنی را در برج‌های التون تجربه کنید. هزینه ورودی شهربازی از 32 پوند شروع می‌شود و ساعت کاری آن 10 صبح تا 6 عصر و برای پارک آبی 10 صبح تا هشت شب است.

6- دیزنی هالیوود استودیو، اورلاندو (Disney Hollywood Studios)

شهربازی

دیزنی هالیوود یکی از بهترین شهربازی‌های جهان به شمار می‌رود که بر اساس فیلم‌های کلاسیک موضوع‌بندی شده و از سال‌های 1930 تا 1940 الهام گرفته شده است. 6 پارک به نام‌های بولوار هالیوود، دریاچه اکو، خیابان‌های آمریکا، محوطه انیمیشن، سرزمین اسباب‌بازی‌ها و پیکسار تجارب بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد. برنامه‌های زنده، چشم‌انداز زیبای مجیک کینگدم و مکان‌های شبیه‌سازی‌شده سه بعدی همراه با غذاهای بی‌نظیر این شهربازی را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. هزینه ورودی از 99 دلار شروع می‌شود و ساعت کاری آن از هشت صبح تا 10 و نیم شب است.

7- دنیای والت‌دیزنی مجیک کینگدم، فلوریدا (Walt Disney World Magic Kingdom)

شهربازی

این شهربازی یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های دنیا به شمار می‌رود و بسیار مشهور است. شما می‌توانید در سرزمین ماجراجویی، سرزمین مرزی، میدان آزادی، سرزمین تخیل، سرزمین فرداها و قصر سیندرلا با شخصیت‌های محبوب‌تان ملاقات کنید. شهربازی مجیک کینگدم به پاس قدردانی از والتر الیاس دیزنی و موسسه دیزنی ساخته شده است. هزینه ورودی این شهربازی 101 دلار و ساعت کاری آن از 9 صبح تا 10 شب است.

8- افتلینگ، هلند (Efteling)

شهربازی

این شهربازی در هلند بی‌همتاست و مکانی برای یادآوری خاطرات خوش کودکی است. وسایل آنجا شامل هلندی پرنده، پینوکیو، پولکا مارینا، هلال ماه، بارُن 1989، فاتا مورگانا و رَوِلین می‌شود که بسیار خاطره‌انگیز و جالب هستند. علاوه بر این وسایل هیجان‌انگیز، بزرگ‌ترین نمایش آبی اروپا نیز در این شهربازی اجرا می‌شود. هزینه ورودی از 35.50 یورو شروع می‌شود و از ساعت 11 صبح تا 6 عصر باز است.

9- پورت اَونتورا، اسپانیا (Port Aventura)

شهربازی

این شهربازی یکی از پربازدیدترین شهربازی‌های دنیاست که سرگرمی، استراحت و غذا را می‌توان یکجا در آن یافت. پورت اونتورا در اروپا نمونه است و در قلب کوستا دورادا در خیابان پورت قرار دارد که بر اساس تمدن‌های تاریخی مثل مدیترانه، غرب، مکزیک، چین و پلینزی ساخته شده است. ورودی این شهربازی از 40 یورو شروع می‌شود و از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است.

10- لگولند، دانمارک (legoland)

شهربازی

لگولند سرزمین شگفت‌انگیزی است که با لگو ساخته شده و برای کودکان بسیار جالب است. سرگرمی‌های این مجموعه شامل تعقیب ارواح در مارپیچ آینه، دیدار با دانشمند دیوانه و آزمایش‌های جنون‌آمیز اوست. حتماً از ماشین برفی برای حرکت در سرزمین قطبی و دیگر قسمت‌های این شهربازی جالب استفاده کنید. قیمت بلیت شهربازی از 202 کرون دانمارک شروع می‌شود و از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است.

شهربازی‌های جالب دیگری که می‌توان نام برد عبارت‌ است از: والیبی در بلژیک، تیولی گاردنز در دانمارک، فوجی-کیو هایلند در ژاپن، دیزنی‌لند شانگهای در چین، واندرلا در هند و اروپا پارک در آلمان.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها