بهانه جدید AFC برای جریمه ایرانی‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان قوانین سخت گیرانه خود را اعمال می‌کند.

بهانه جدید AFC برای جریمه ایرانی‌ها
کد خبر: 330787
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالیکه باشگاه های ایرانی طی سال های اخیر با فراهم کردن شرایط لازم در استادیوم های خود توانسته اند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از حریفان خود میزبانی کنند،اما با این حال به نظر می رسد هنوز همه چیز کامل و بی اشکال نیست.

در همین خصوص سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایرانی برگزار می‌شوند دلیل قاطعی برای استاندارد بودن ورزشگاه‌های ایران در سطح ایده آل نیست. در همین ورزشگاه آزادی تهران که حتی فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در آن برگزار شد نقایصی وجود دارد. در هر فصل از لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌هایی که در این ورزشگاه میزبان هستند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از 5 هزار دلار جریمه می‌شوند، فقط به خاطر اینکه ورزشگاه آزادی شماره صندلی ندارد.

او ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل اینکه ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه‌های ما که بازی های بین المللی در آن برگزار می شود شماره صندلی ندارد و روی بلیت هایی هم که چاپ می شود شماره صندلی وجود ندارد این جریمه را برای باشگاه های ایرانی در نظر می گیرد. البته حتی اگر روی بلیت ها هم شماره صندلی درج کنیم به دلیل اینکه تماشاگران امکان نشستن روی صندلی خود را ندارند با چنین جریمه ای مواجه می شوند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها