کد خبر: 330803
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۰:۱۵:۳۹
| |

سعید زرندی، معاون وزیر صمت اعلام کرد؛

اعتبار 15 هزار میلیارد ریالی وزارت صنعت برای احیای بیش از 2 هزار واحد تولیدی

سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: امسال احیای بیش از 2 هزار واحد تولیدی با 15 هزار میلیارد ریال اعتبار در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

اعتبار 15 هزار میلیارد ریالی وزارت صنعت برای احیای بیش از 2 هزار واحد تولیدی
کد خبر: 330803
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۰:۱۵:۳۹

اعتمادآنلاین| سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین گفت: از 2 هزار واحد هدف گذاری شده برای احیا، امسال هزار و 338 واحد در داخل شهرک های صنعتی قرار دارند که طبق آخرین آمار بیش از 400 واحد به چرخه تولید برگشته اند.


سعید زرندی افزود: همچنین امسال افزایش ظرفیت تولید چهار هزار و 200 واحد تولیدی در کشور هدف گذاری شده تا گام های بلندی برای رونق تولید برداشته شود.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: برخی از این واحدها مشکل نقدینگی، برخی مدیریتی و حقوقی و برخی مهندسی و فنی داشته اند که سعی می کنیم از طریق مشاوران حقوقی و فنی برای حل آنها اقدام کنیم.

زرندی با اشاره به جهت گیری دیگر وزارت صنعت برای حمایت از تولید، اضافه کرد: در سال جاری به سرمایه گذاران جدید توصیه می کنیم ابتدا یکی از سوله های راکد را به عنوان محل سرمایه گذاری انتخاب کنند تا با حمایت وزارت صمت بتوانیم در دوره تنش بیرونی تحریم، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و هرچه سریعتر گام هایی را برای رونق تولید برداریم.

لازم بذکر است که استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها