کد خبر: 330875
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» رونمایی شد/ محمدعلی بهمنی: باید برای نسل بعد تصویر درست و موجهی داشته باشیم

مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» نوشته محسن محمدی با حضور جمعی از فرهیختگان و شاعران چهارشنبه‌شب در فرهنگسرای فردوس رونمایی شد.

مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» رونمایی شد/ محمدعلی بهمنی: باید برای نسل بعد تصویر درست و موجهی داشته باشیم
کد خبر: 330875
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» با حضور محمدعلی بهمنی، علیرضا راهب، اصغر معاذی، حمیدرضا شکارسری، مجید معارف‌بند و شاعران و فرهیختگان در فرهنگسرای فردوس رونمایی شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مراسم رونمایی از این کتاب شامگاه چهارشنبه 23 مرداد در فرهنگسرای فردوس با حضور اساتید حوزه شعر و دیگر علاقه‌مندان حوزه ادبیات برگزار شد.

مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» (دفتر غزل) سروده محسن محمدی برای نخستین بار، امسال از سوی «انتشارات خیابان» در 96 صفحه منتشر و روانه بازار شده است.

صدرا افخمی مدیر «خانه شعر امروز» این مراسم را با خواندن غزلی از کتاب «تو هم به یاد نیاور» آغاز کرد.

عکس1

پس از آن شاعران روی صحنه آمدند و اشعار خود را خواندند.

حمیدرضا شکارسری، یکی از شاعران حاضر در این مراسم درباره‌ کتاب «تو هم به یاد نیاور» گفت: «ما اینجا نیامده‌ایم به وجه اقتصادی ادبیات و به رونق صنعت نشر کمک کنیم. ما اینجا جمع شده‌ایم تا با ایجاد گفتمان فضایی ادبی را به وجود بیاوریم. آمده‌ایم در این گفتمان دقایقی را به ادبیات اختصاص دهیم و لحظات مفرحی را داشته باشیم. فضایی را روشن کنیم تا مخاطب را آگاه سازیم. خواننده باید زمانی که مجموعه غزل را ورق می‌زند بداند با چه چیزی روبه‌رو است.»

محمدعلی بهمنی هم در بخش دیگری از این مراسم روی صحنه آمد و گفت: «ما به عنوان این چیزی که هستیم باید شناخته شویم تا برای نسل بعد تصویر درست و موجهی داشته باشیم. وقتی کتابی چاپ می‌شود، قطعاً دارای ارزش خاص خود است. اما امکان دارد که این اثر از نگاه منتقدین خوب یا بد باشد، که این زیاد مهم نیست بلکه آن شعر یا آن مضمون مورد توجه است.»

بهمنی در ادامه گفت: «من هم به آقای محمدی برای چاپ اشعارشان تبریک می‌گویم و اگر نقدی هم باشد ترجیح می‌دهم خصوصی عنوان کنم.»

پایان‌بخش این مراسم عکس یادگاری و جشن امضای مجموعه شعر «تو هم به یاد نیاور» بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها