کد خبر: 330914
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۷:۰۷:۵۸
| |

دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

عدم اعتماد در حوزه علمی داخل کشور باعث کاهش تولید ملی می‌شود

محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: عدم اعتماد سیاستگذاران در حوزه علمی داخل کشور باعث کاهش تولیدات ملی می شود.

عدم اعتماد در حوزه علمی داخل کشور باعث کاهش تولید ملی می‌شود
کد خبر: 330914
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۷:۰۷:۵۸

اعتمادآنلاین| محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، عدم اعتماد سیاست گذاران در حوزه های علمی داخل کشور را از دلایل کاهش رشد تولید ملی دانست و گفت: به طور مثال تولید جلبک با مقیاس زیاد از سوی جهاد دانشگاهی چرا نباید مورد توجه مسئولان باشد و حمایت شود؟

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی از سوی جهاد دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برخی از پروژه های پژوهشی این نهاد دانشگاهی به انجام رسیده و مابقی پروژه ها در دست اقدام است که نیاز به حمایت از سوی دستگاه های ذیربط و مسئولان استانی دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه و خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

دامادی در ادامه بیان کرد: در آینده ای نزدیک در خصوص مسکن خبرنگاران بحث های جدیدی با حضور وزیر راه و شهرسازی در مازندران مطرح خواهد شد تا خبرنگاران پیشکسوت، جوان یا زوج خبرنگار از این دغدغه فکری خارج شوند.

وی گفت: کلنگ خانه مطبوعات در مازندران به زمین خورد و امیدوارم در آینده ای نزدیک این پروژه به بهره برداری برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها