کد خبر: 330920
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۵:۵۰:۰۰
| |

در مجله ورزشی «اعتمادآنلاین» ببینید:

اعلام برنامه هفته‌های اول و دوم لیگ برتر نوزدهم/ استراماچونی از استقلال می‌رود؟/ بارسلونا یا رئال مادرید؛ نیمار کدام تیم را انتخاب می‌کند؟

هرچند با دخالت اعضای هیات‌مدیره استقلال، فعلاً پرونده استعفای استراماچونی بسته شده، استقلال و مدیرانش باید منتظر واکنش‌های جدید از طرف این مربی جوان ایتالیایی باشند.

حجم ویدیو: 14.92M | مدت زمان ویدیو: 00:03:31 دانلود ویدیو
کد خبر: 330920
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۵:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ استعفای استراماچونی، اعلام برنامه هفته‌های اول و دوم لیگ نوزدهم و جدایی نیمار از پاری سن‌ ژرمن مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته در دنیای ورزش بود. با سومین قسمت از مجله ورزشی اعتمادآنلاین همراه باشید.

استعفای استراماچونی از استقلال

آرامش اردوگاه آبی‌های پایتخت با توییت یک خبرنگار ایتالیایی به هم ریخت. دی‌مارزیو ایتالیایی اواسط هفته گذشته در توییتی مدعی شد که آندره‌آ استراماچونی به زودی از هدایت استقلال استعفا خواهد داد. خبری که باعث شد شرایط برای مدیران استقلال سخت شود.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شد استراماچونی به دلیل برآورده نشدن انتظاراتش از سوی مدیران استقلال تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است.

مدیران استقلال هنوز به این خبر واکنش نشان نداده بودند که همسر استراماچونی هم در استوری اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت و خبر جدایی این مربی ایتالیایی از استقلال را پررنگ‌تر کرد.

هواداران با شنیدن این خبر مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و خواهان پاسخگویی مدیران استقلال شدند.

داستان از این قرار بود که استرا از فتحی خواسته بود تا میلیچ کروات را به خدمت بگیرد. این بازیکن وارد تهران شد ولی به دلیل صادر نشدن ویزا اجازه ورود به کشور را پیدا نکرد. این اتفاق دلیلی شد تا استراماچونی تصمیم بگیرد استعفا دهد.

هرچند با دخالت اعضای هیات‌مدیره استقلال، فعلاً پرونده استعفای استراماچونی بسته شده، استقلال و مدیرانش باید منتظر واکنش‌های جدید از طرف این مربی جوان ایتالیایی باشند.

اعلام برنامه هفته‌های اول و دوم لیگ برتر نوزدهم

سازمان لیگ برنامه هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.


بر اساس این برنامه، بازی‌های لیگ از 31 مردادماه بعد از یک وقفه طولانی‌مدت آغاز می‌شود.

البته نکته‌ای که در این برنامه به چشم می‌خورد عدم تایید هشت ورزشگاه برای میزبانی از رقابت‌های لیگ است. سازمان لیگ تنها ورزشگاه‌های آزادی تهران، امام علی سیرجان، بنیان‌دیزل تبریز، شهدای شهر قدس، یادگار امام تبریز و شهید وطنی قائم‌شهر را تایید کرده و باقی تیم‌ها تا 26 مردادماه فرصت دارند ورزشگاه‌های خود را برای میزبانی دیدارهای لیگ آماده کنند.

جدایی نیمار از PSG

جدایی نیمار از پاری سن‌ ژرمن به بزرگ‌ترین سوال این روزهای فوتبال تبدیل شده است. با اتمام لیگ فرانسه داستان جدایی نیمار از پاریس هم آغاز شد.

او که به دلیل مصدومیت چند بازی آخر لیگ و حتی حضور در کوپا آمریکا به همراه برزیل را از دست داده بود، تلاش کرد دوباره راهی بارسلونا شود. او به سران پاریس اعلام کرد دیگر در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود. بارسلونا اصلی‌ترین مقصد این بازیکن 27ساله برزیلی به شمار می‌رفت، اما سران این باشگاه اعلام کردند که حاضر نیستند هیچ پولی بابت خرید نیمار بپردازند و برای به خدمت گرفتن این بازیکن حاضرند کوتینیو را به پاریس بفرستند.

ناصر الخلیفی، مالک متمول پی‌اس‌جی، البته این پیشنهاد را رد کرد تا پای کهکشانی‌ها هم به این ماجرا باز شود. پرز که رابطه بدی هم با سران باشگاه پاریسی ندارد انتقال قرضی این بازیکن به برنابئو را پیشنهاد داد و اعلام کرد گرت بیل را هم به پاریس می‌فرستد.

حضور نیمار در مادرید تقریباً نهایی بود که مدیران بارسلونا راهی پاریس شدند تا از این انتقال جلوگیری کنند. الخلیفی اما سنگی بزرگ‌تر از قبل پیش پای بارتومئو انداخت. او برای صدور رضایت‌نامه نیمار خواستار مبلغ 250 میلیون دلار شد. مبلغی که ممکن است رفتن این بازیکن به بارسلونا را منتفی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها