کد خبر: 330921
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۷:۳۳:۲۴
| |

فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد؛

اختصاص ارز دولتی به لوازم التحریر و دفتر مشق/ لوازم التحریر با نرخ مصوب به فروش برسد

سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، اختصاص ارز دولتی به لوازم تحریر و دفتر مشق را اقدام مثبتی دانست که خانواده‌ها را در این شرایط اقتصادی با مشکل مواجه نکند و در عین حال گفت: لوازم تحریر با نرخ مصوب به فروش برسد.

اختصاص ارز دولتی به لوازم التحریر و دفتر مشق/ لوازم التحریر با نرخ مصوب به فروش برسد
کد خبر: 330921
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۷:۳۳:۲۴

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با تأکید بر ضرورت اختصاص ارز 4200 تومانی برای تامین دفتر مشق و لوازم التحریر، گفت: تهیه لوازم التحریر در آستانه مهرماه یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها است که نیازی مبرم به شمار می‌آید و باید دسترسی خانواده‌ها به لوازم التحریر ارزان به سادگی صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه باید در توزیع لوازم التحریر و دفتر مشق نظارت دقیقی صورت گیرد، افزود: در این شرایط اقتصادی تهیه لوازم التحریر نباید دغدغه جدید برای مردم باشد لذا دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نظارت ویژه‌ای در خصوص اختصاص و توزیع کالاهای مشمول ارز دولتی داشته باشد.

ذوالقدر، درج قیمت بر روی لوازم التحریر را یکی از راهکارهای مناسب برای کنترل قیمت‌ها برشمرد و گفت: لوازم التحریر و دفاتر مشق باید با نرخ مصوب به فروش برسد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نظارت بر فروش لوازم تحریر را مهم‌ترین اقدام برشمرد و خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی بر بازار لوازم تحریر از جمله سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده شد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها