کد خبر: 330997
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۰۹:۳۸:۰۰
| |

معاون عمرانی استانداری تهران تاکید کرد:

نیازمند مشارکت نیکوکاران برای نوسازی 21 مرکز آموزشی منطقه 18

معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر لزوم نوسازی 21 مرکز آموزشی در سطح منطقه 18 گفت: نوسازی این مراکز در دستور کار اداره کل تجهیز و نوسازی قرار گرفته اما نیازمند مشارکت افراد نیکوکار و مدیریت شهری برای تامین اعتبار لازم است.

نیازمند مشارکت نیکوکاران برای نوسازی 21 مرکز آموزشی منطقه 18
کد خبر: 330997
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۰۹:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد تقی زاده در تشریح ستاد بازآفرینی شهر تهران گفت: این جلسه با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی سرانه‌های مورد نیاز شهروندان و حل و فصل معضلات آنها برگزار شد و در راستای همین موضوع خوشبختانه تاکنون حدود 80 کیلومتر از کابل‌های برق در این منطقه نوسازی شده و 110 کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال نوسازی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ساخت و سازهای انجام شده در منطقه معضل عدم جابجایی تیرهای پست برق باقی مانده در معابر یکی از مشکلات شهروندان منطقه است که خوشبختانه نوسازی کابل‌ها انجام شده و ادامه دارد و به‌زودی نیز اداره برق تهران بزرگ پست‌های برق را جابجا می کند.

وی ادامه داد: اخیرا طرح ساماندهی اراضی تقی آباد که به صورت غیرمجاز از سه دهه پیش تفکیک شده بودند با همکاری مدیریت شهری، فرمانداری تهران و دستگاه های اجرایی به خوبی انجام شد و یکی از مشکلات اساسی مردم محدوده را حل کرد همین روش می تواند در ساماندهی سایر مناطق شهری به کار گرفته شود لذا تلاش می کنیم با همین الگوها طرح بازآفرینی تهران و به ویژه منطقه 18 را به پیش ببریم.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع لزوم بازآفرینی مراکز آموزشی در منطقه 18 اشاره کرد و افزود: نوسازی 21 مرکز آموزشی در دستور کار اداره کل تجهیز و نوسازی در سطح منطقه 18 قرار گرفته اما برای تامین اعتبار لازم ان نیازمند مشارکت نیکوکاران و مدیریت شهری هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها