کد خبر: 331040
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۰:۲۷:۰۰
| |

محسن قاضی‌مرادی؛ از ویلچرنشینی تا ماجرای حضورِ در «هیولا»

همسرِ محسن قاضی‌مرادی می‌گوید محسن قادر به راه رفتن و تحرک زیاد نیست، نمی‌تواند حرف بزند، زیرا بیماری پارکینسون رفته رفته مهارت‌های جسمی فرد را از بین می‌برد.

محسن قاضی‌مرادی؛ از ویلچرنشینی تا ماجرای حضورِ در «هیولا»
کد خبر: 331040
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بسیاری محسن قاضی‌مرادی را با سریال‌ها و فیلم‌های طنز می‌شناسند و خیلی انتظار نداشتند او مونولوگ‌های بلند در فیلم «صاحبدلان» بگوید چرا که به تعبیر محمدحسین لطیفی تا آن موقع مفهوم دیالوگ‌ها را در میزانسن فریاد می‌کرد.

البته بازی‌های درخشان از محسن قاضی مرادی زیاد دیده‌ایم چه در نقش یدالله گدای «کت جادویی» که جزو کارهای فراموش نشدنی این بازیگر محسوب می‌شود و یا نقش استثنایی او در «ما همه خوبیم»، «زیر پوست شهر» و «قطعه ناتمام» از یادها نمی‌رود.

اما شاید قدیم‌ترها قاضی‌مرادی بیشتر تئاتری دیده‌اند مخصوصاً نمایش «دندون طلا» که در دهه 70، 160 میلیون تومان به فروش رسید و نقش‌«صاحبدلان» هم نقطه عطفی در کارنامه قاضی مرادی ایجاد کرد.

شاید تا آن موقع این بازیگر را با شوخی‌هایش در سریال‌های طنز دیده بودند و خیلی برای مخاطب قابل باور نبود آنقدر جدی‌ و خلاقانه و در عین حال هنرمندی‌اش را به رخ خیلی‌ها کشاند.

چهره‌اش صلابت گذشته را ندارد و زنگ آهنگ صدایش طراوت همیشگی خودش را از دست داده است. ویلچر انگار محسن را اسیر خودش کرده و دیگر خبری از آن هنرمندی‌های باشکوه نیست.

البته با همان ویلچر و فضای بیمارگونه در سریال نمایش خانگی «هیولا» مهران مدیری حضور دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها