کد خبر: 331062
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نگرانی بن‌سلمان از تبعات مرگ میلیاردر آمریکایی/ فعالان عرب در فضای مجازی: اپستین یک نوار نیم‌ساعته از رابطه نامشروع محمد بن سلمان در اختیار داشت

پزشکی قانونی آمریکا درباره علت مرگ جفری اپستین اظهارنظرهای مبهمی دارد، در حالی که رسانه‌ها خود را برای یک رسوایی بزرگ در حاشیه آن آماده می‌کنند.

نگرانی بن‌سلمان از تبعات مرگ میلیاردر آمریکایی/ فعالان عرب در فضای مجازی: اپستین یک نوار نیم‌ساعته از رابطه نامشروع محمد بن سلمان در اختیار داشت
کد خبر: 331062
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پزشکی قانونی آمریکا درباره علت مرگ جفری اپستین اظهارنظرهای مبهمی دارد، در حالی که رسانه‌ها خود را برای یک رسوایی بزرگ در حاشیه آن آماده می‌کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، اپستین که گفته می‌شود به دلیل شکسته شدن گردن (بر اثر خودکشی یا موارد دیگر) جان سپرده، گنج بزرگی از رسوایی‌های شخصیت‌های مختلف جهانی را در اختیار داشت که سرنوشت نامعلومی پیدا کرده است.

در همین راستا، یک روزنامه‌نگار آمریکایی طی مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد در جریان گفت‌وگوی 90 دقیقه‌ای با این میلیاردر مشهور خبردار شد که او نه تنها با تعداد زیادی از ثروتمندان و افراد مشهور و دارای نفوذ جهان دوستی و رفاقت دارد، بلکه علاوه بر در اختیار داشتن تصاویری دال بر این مدعا، از اطلاعات شخصی در مورد آنها آگاه است که شاید نزدیک‌ترین افراد هم از آن اخبار بی‌‌اطلاع هستند.

او در گفت‌گویی گفته بود که می‌داند هر یک از شخصیت‌ها چه نوع تمایل جنسی‌ای دارند و هر کدام‌شان چه نوع مواد مخدری مصرف می‌کنند.

این روزنامه‌نگار آمریکایی گفت که به محض شنیدن خبر خودکشی میلیاردر، ناگهان همین سخنان او در ذهنش تداعی شد.

در این میان برخی از فعالان عرب در فضای مجازی هم فاش کردند: اپستین یک نوار نیم‌ساعته از رابطه نامشروع محمد بن سلمان در اختیار داشت که با مرگ او احتمال لو رفتن و انتشار این نوار افزایش پیدا کرده است. همین نگرانی باعث شد بن سلمان به شیوخ وهابی دستور دهد فتوای «مجاز بودن اطاعت از ولی امر حتی در صورت زنا» را صادر کنند تا پیشاپیش از تبعات انتشار این فیلم جلوگیری کرده باشد.

به گفته این فعالان، جمال خاشقجی مدت کوتاهی پیش از کشته شدن از این مساله اطلاع یافته بود و قصد داشت آن را افشا کند.

گویا اپستین که از دوستان صمیمی ترامپ به شمار می‌رفت، یک گذرنامه سعودی هم داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها