کد خبر: 331078
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۱:۱۷:۳۸
| |

کریمه:

راهبرد اوکراین برای بازگرداندن این شبه‌جزیره «پوچ» و «پوپولیستی» است

نائب رئیس پارلمان محلی کریمه اعلام کرد راهبرد جدید اوکراین برای بازگرداندن کریمه، اقدامی پوچ و پوپولیستی است.

راهبرد اوکراین برای بازگرداندن این شبه‌جزیره «پوچ» و «پوپولیستی» است
کد خبر: 331078
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۱:۱۷:۳۸

اعتمادآنلاین| پیشتر روسلان ریبوشاپکا، معاون رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد کارگروه ادغام مجدد مناطق اشغالی، به منظور بازگرداندن مناطق دونباس (شرق اوکراین) و کریمه که تحت نظارت و کنترل کی‌یف قرار ندارند، بر روی راهبرد جدیدی کار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020 اولین بسته ابتکارات رئیس دولت تدوین شود؛ به خصوص طرح عدالت انتقالی و اجرایی شدن قوانین و اصول بشردوستانه بین‌المللی و حقوق قضایی بین‌المللی آماده خواهد شد.

ولادیمیر بابکوف، نائب رئیس پارلمان محلی کریمه در واکنش به این طرح به اسپوتنیک گفت: هر گونه اظهارات مشابهی منحصرا پوپولیستی است و ما دیگر به آن عادت کرده‌ایم. همه اینها طنز است. آنها باید بجای تدوین راهبرد نشان دهند که واقعا اوکراین آماده آتش بس در منطقه مشخص شده جمهوری‌های خلق لوهانسک و دونتسک و همچنین آماده برقراری روابط متمدنانه با کریمه روسیه است. دولت کی‌یف هنوز بجای هرگونه اقدام واقعی تنها سیاست از خود به نمایش می‌گذارد.

به گفته او، دولت جدید اوکراین بهتر است به منظور توسعه دولت خود اقدام به تدوین راهبرد کرده و روی چگونگی جلوگیری از شکاف سیاسی بیشتر در جامعه تامل کند.

نائب رئیس پارلمان کریمه تاکید کرد: اوکراین طی 30 سال اخیر کاملا به طور بی‌قاعده و بدون هیچ ایده راهبردی که بتواند جامعه را متحد کند، پیش رفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها