کد خبر: 331143
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

مدیرعامل پرسپولیس:

کالدرون رفیعی و مصلح را کنار گذاشت/ انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس کار سختی بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره دوران مدیریت خود در این باشگاه و وضعیت مدافع قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

کالدرون رفیعی و مصلح را کنار گذاشت/ انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس کار سختی بود
کد خبر: 331143
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس درباره دوران مدیریتش در این باشگاه تا الآن توضیح داد: من در نیم‌فصل تیم را تحویل گرفتم و نقل و انتقالات را انجام دادیم. سپس اردوی خوبی در قطر داشتیم. بعد از آن موضوعات مالی مختلفی مطرح شد که بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کردیم. سپس نوبت به بازی‌ها و پاداش‌های آسیایی رسید که پروژه سنگین و زمان‌بری بود زیرا با توجه به مشکلات انتقال پول، کار سختی داشتیم. با 70 درصد آن پول، دستمزد بازیکنان را دادیم و مابقی هم خرج میزبانی‌های آسیایی شد. پس از آن به اواخر فصل رسیدیم که خدا را شکر، تیم در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شد.

ایرج عرب در ادامه درباره رفتن برانکو از پرسپولیس اظهار کرد: ما حدود یک ماه و نیم پیش از رفتن برانکو مبلغ 8 میلیارد تومان را برای او آماده کرده‌ بودیم. در نامه‌ای که وکیل برانکو به ما ارسال کرد، قید شده بود که پایه حقوق و بخشی از پاداش‌های باقی‌مانده باید پرداخت شود. ما در رابطه با ماندن برانکو و همچنین مبلغ پرداخت قرارداد او چندین جلسه گذاشته بودیم. حدود 230 هزار دلار پیش پرداخت هم برای برانکو آماده بود که او برای فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس باشد.

عرب در رابطه با اتفاقات بعد از خروج برانکو از پرسپولیس گفت: بعد از رفتن برانکو مساله‌ نقل و انتقالات ما تحت تاثیر قرار گرفت. انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس کار سختی بود. ما 48 ساعت در استانبول بودیم و با چند سرمربی خوب وارد مذاکره شدیم که در نهایت گابریل کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش در انتخاب سرمربی پرسپولیس دخالت داشته یا خیر، خاطر نشان کرد: وزیر ورزش رییس مجمع هستند اما ایشان در موضوعات جزئی هیچ دخالتی ندارند. ایشان معتقد هستند نظر هیات مدیره هرچه باشد همان است. البته او روی ماندن برانکو نظر مثبتی داشت و رایزنی‌ها و تلاش‌هایی را در این زمینه انجام داد که برانکو در پرسپولیس بماند اما نشد. انتخاب کالدرون نظر ما و هیات مدیره بود.

وی درباره کنار گذاشتن رفیعی و مصلح افزود: کالدرون به ما مکتوب اعلام کرده بود و حتی در مصاحبه‌ای به وضوح اعلام کرد که این دو بازیکن با نظر مستقیم او از تیم کنار گذاشته شدند. همچنین او می‌خواست امیری برگردد. در ابتدای فصل سعی کردیم طلب بازیکنان برای پاداش‌های فصل قبل را بپردازیم و حالا کمترین میزان بدهکاری را در بخش بازیکن داریم.

ایرج عرب درباره جذب مهاجم خارجی گفت: مهاجم خارجی ما فردا شب (شنبه) به تهران می‌آید و دوشنبه در تست پزشکی شرکت خواهد کرد. کار هوشمندانه‌ای که برای مایگا هم انجام دادیم ولی او در تمرینات و تست‌های پزشکی قبول نشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت:‌ زمانی که محسن خلیلی سرپرست تیم شد، عده‌ای حاشیه‌سازی کردند که او با مربی‌ای برای پرسپولیس رایزنی کرده است در حالی که او در انتخاب سرمربی هیچ تاثیری نداشته و حیف است که چنین ذخایری را این‌طور از دست بدهیم. برای من فرد مهم نیست چون افراد می‌آیند و می‌روند و تنها پرسپولیس است که می‌ماند. چیزی از بالا به پرسپولیس دیکته نمی‌شود و هواداران باید مثل همیشه حمایت خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها