کد خبر: 331308
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۰۸:۵۶:۰۶
| |

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان:

سرمایه‌گذاری خوبی در کشتی پایه انجام داده ایم

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با بیان اینکه امیر توکلیان برنامه‌های آتی تیم ملی نوجوانان را به مدیر تیم‌های ملی ارائه کرده است، گفت: منتظر تصمیم فدراسیون درباره کادر فنی هستیم.

سرمایه‌گذاری خوبی در کشتی پایه انجام داده ایم
کد خبر: 331308
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۰۸:۵۶:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ مصطفی علیزاده درباره سرانجام همکاری کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان، اظهار کرد: پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان، کادر فنی تیم ملی نوجوانان برنامه‌های خود را به مدیر تیم های ملی اعلام کرد. در این برنامه، حتی طرح‌هایی که اجرای آن‌ها می‌تواند برای رده‌های پایه مفید باشد نیز اعلام شد. منتظر تصمیم‌گیری فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی درباره درباره کادر فنی کشتی آزاد نوجوانان هستیم تا ان‌شاءالله پس از آن برنامه‌ها را با قدرت‌ پیگیری کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه امیر توکلیان سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان پس از 7 سال مربیگری در رده‌های مختلف ملی، هم اکنون یک سرمایه ملی برای کشتی ایران محسوب می‌شود، گفت: طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی در کشتی رده‌های پایه صورت گرفته که نتایج آن را با کسب موفقیت‌های بین‌المللی مشاهده می‌کنیم. امیر توکلیان نیز طی سال‌های اخیر تجربیات ارزشمندی را به دست آورده و شناخت بسیار خوبی از کشتی‌گیران دارد. کشتی به امثال توکلیان نیاز دارد و قطعا مسئولان فدراسیون نیز به این موضوع مهم توجه دارند.

وی با اشاره به موفقیت کشتی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: کسب این موفقیت‌ها چه در رشته آزاد و چه در رشته فرنگی نشان می‌دهد ما در رده‌های پایه از کشوری مثل روسیه جلو افتاده‌ایم. خوشبختانه نگاهی به عملکرد تیم‌های رده پایه در کشتی نشان می‌دهد در این بخش رو به جلو بوده‌ایم و معتقدم بعد از المپیک 2020 همین کشتی‌گیران موفقیت کشتی ایران را تضمین خواهند کرد.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه قهرمانی ایران در رقابت‌های جهانی با ناداوری از بین رفت و تقدیم روسیه شد، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من برای علی قلی‌زادگان کشتی‌گیر وزن 51 کیلوگرم ما اشد مجازات را در نظر گرفتند چرا که می‌خواستند به هر شکل ممکن قهرمانی را تقدیم روسیه کنند. در همین مسابقات نمونه‌های مشابهی داشتیم که مسئولان برگزاری مسابقات براحتی از آن گذشتند اما در قبال کشتی‌گیر ما شدیدترین برخورد را داشتند، مثلا نماینده کشور مغولستان اصلا در مراسم قرعه‌کشی حاضر نبود و طبق قانون این تیم باید از مسابقات کنار گذاشته می‌شد، حتی در جریان برگزاری قرعه‌کشی این موضوع اعلام شد اما در روز مسابقات شاهد حضور کشتی‌گیران این کشور بودیم.

وی افزود: اتحادیه جهانی اخیرا اعلام کرده طبق قانون کشتی گیران نمی‌توانند پرچم کشورشان را روی تشک پهن کنند و بر روی آن سجده کنند اما کشتی گیر ازبک پس از بردن مهدی ویسی در فینال همین کار را را انجام داد و مسئولان برگزاری مسابقات هیچ عکس‌العملی در قبال این موضوع نداشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها