کد خبر: 331524
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

راه‌اندازی اپلیکیشن هوشمند نمایشگاه دارو

نخستین بار اپلیکیشن هوشمند پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) راه اندازی شد تا با به کارگیری آن به نام «ام‌فارما» راه‌های دسترسی مخاطبان به بخش‌های مختلف این نمایشگاه تسهیل شود.

راه‌اندازی اپلیکیشن هوشمند نمایشگاه دارو
کد خبر: 331524
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته)، در آستانه برگزاری پ‌نجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» جزئیات استفاده از اپلیکیشن «ام‌فارما» و نحوه خدمات‌رسانی این اپلیکیشن اعلام شد.

براین اساس، تمام رخدادهای نمایشگاه پنجم ایران فارما امسال از طریق «ام‌فارما» اطلاع رسانی و انجام می شود. دسترسی به اپلیکیشن «ام‌فارما» و نصب آن بسیار ساده است، به صورت رایگان دانلود می شود و به هر بازدیدکننده یک «QR» کد مخصوص ارائه می کند. بر همین اساس برای افرادی که ام‌فارما را نصب و در آن ثبت‌نام کرده اند کارت حضور در نمایشگاه صادر می شود.

این گزارش حاکی است تمام افرادی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند می توانند با همین روش، کارت بازدید از نمایشگاه را دریافت کنند و برای پذیرش و حضور آنها محدودیتی وجود ندارد. متقاضیان بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما اغلب دانشجویان و دانش آموختگان رشته های داروسازی، علوم پزشکی، بهداشت محیط، پرستاری و علوم دارویی هستند یا در حوزه سلامت فعالیت می کنند. این نمایشگاه به ویژه مورد توجه علاقمندانی قرار می گیرد که تمایل دارند تا با جدیدترین محصولات دارویی و تجهیزات آشنا شوند یا در حوزه بازاریابی، فروش دارو، داروسازی، تغذیه و تجهیزات فعالیت می کنند.

نمایشگاه بین المللی ایران فارما در پنجمین دوره برگزاری، برای نخستین بار به صورت هوشمند برگزار می‌شود. افرادی که از طریق اپلیکیشن «ام‌فارما» ثبت نام کرده‌اند می توانند لیست شرکت های حاضر در نمایشگاه این دوره، اطلاعات مربوط به این شرکت‌ها و لیست محصولات آنها را از طریق این اپلیکیشن مشاهده کنند.

«ام‌فارما» همچنین به صورت هوشمند هماهنگی قرار ملاقات متقاضیان با مدیران شرکت‌های دارویی حاضر در نمایشگاه را انجام می‌دهد. این اپلیکیشن زمینه ثبت‌نام آنلاین متقاضیان در کارگاه‌های پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما را نیز فراهم می کند. علاوه بر این برنامه رخدادهای این دوره از نمایشگاه و همچنین نقشه فضای برگزاری از طریق اپلیکیشن «ام‌فارما» در دسترس ثبت نام کنندگان خواهد بود.

اپلیکیشن ام فارما از گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) دوم تا چهارم مهرماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌ شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها