کد خبر: 331532
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۴:۳۰:۵۰
| |

سالک در نطق میان دستور:

وحدت امت و ملت حول ولایت فقیه باید ادامه پیدا کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: وحدت امت و ملت حول ولایت فقیه باید ادامه پیدا کند. رمز پیروزی در این حرکت بزرگ ولایت و اطلاعت است که در راستای وحدت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

وحدت امت و ملت حول ولایت فقیه باید ادامه پیدا کند
کد خبر: 331532
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۴:۳۰:۵۰

اعتمادآنلاین| احمد سالک در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته ولایت به ویژه خجسته میلاد با سعادت حضرت امام هادی(ع)، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اعیاد هفته ولایت، عید سعید غدیر که عیدی بزرگ برای جهان بشریت به ویژه مسلمین است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت امت و ملت حول ولایت فقیه باید ادامه پیدا کند. رمز پیروزی در این حرکت بزرگ ولایت و اطلاعت است که در راستای وحدت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

وی افزود: پیشوایان و امامان باید ایمان، یقین و تقوای لازم را در این جهت را برخوردار باشند و پس از آن نیز صبر، استقامت و شکیبایی در تحقق آرمان‌های الهی باید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سیره امام هادی (ع)، گفت: اولین نقطه نظر امام هادی (ع) تبیین و تثبیت امامت در جامعه از طرق مختلف از جمله زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه بود.

سالک دومین نقطه نظر ایشان را نامشروع دانستن حکومت ظالمانه عباسی دانست و گفت: این روند به ما می‌آموزد که باید ظالمان جهان را نامشروع و غاصب حقوق بشر بدانیم.

وی افزود: سومین نقطه نظر، رهبری پایگاه‌های مردمی با ساختارسازی و ساماندهی نیروها و مبارزه با انحرافات یعنی نفی هر گروهی که با امامت و رهبری مشکل دارند، است.

سالک گفت: همچنین زمینه سازی برای ورود به غیبت امام زمان(عج) و بارور کردن اندیشه شیعیان جهت ظهور حضرت مهدی (عج) نقطه نظرهای دیگر است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، تربیت نیرو و کادرسازی که در این رابطه به 85 نفر از شاگردان ایشان اشاره دارد، گفت: امروز شاهد مدیریت، تدبیر، قدرت و اقتدار مقام معظم رهبری در راستای فعالیت‌های امام هادی (ع) و ماجرای غدیر خم هستیم. با ورود آزادگان در 26 مرداد و با محکوم کردن جنایت آمریکا، انگلیس و اذنابش باید این نکته را عرض کنم که آنها در برابر اقتدار جمهوری اسلامی به زانو درآمده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: طبق مصوبات 9 ماده‌ای شورای عالی آب هر گونه بارگزاری بر زاینده رود به علت نبود آب کافی و جلوگیری از تجاوز بیشتر به حق آبه‌ها به طول کلی ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: مصوبه مورخ 30 شهریور 93 شورای امنیت ملی هر گونه برداشت از زاینده رود را ممنوع اعلام کرده است.

سالک تأکید کرد: طرح‌های غیر کارشناسی و غیر اقتصادی که 45 میلیون متر مکعب آب برای صنعت و کشاورزی در نظر می‌گیرد در سه مرحله با فاصله 254 کیلومتر و ارتفاع 545 متر پمپاژ، هزینه‌ای بیشتر از درآمد همه کل درآمد این آب دارد.

این نماینده مردم تأکید کرد: باید مشخص شود چرا برای تعطیلی قانون تعدی به حق‌آبه‌داران زاینده رود با تحریک و دعوت مردم به تجمع اقدام می‌کنید؟

نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: بازنشستگان، جانبازان و کارکنان آموزش و پرورش مشکلات قابل توجهی دارند که همچون کارگران و مسائل‌شان باید هر چه سریعتر حل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها