کد خبر: 331568
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۵:۵۴:۲۵
| |

رئیس پلیس پایتخت از متولیان پاکسازی مناطق جنوب تهران انتقاد کرد/ پلمپ دوباره پلاک قرمزها

سردار رحیمی درباره آخرین وضعیت خانه‌های پلاک‌های قرمز پایتخت توضیحاتی داد.

رئیس پلیس پایتخت از متولیان پاکسازی مناطق جنوب تهران انتقاد کرد/ پلمپ دوباره پلاک قرمزها
کد خبر: 331568
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۵:۵۴:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شکایت‌های مردمی از خانه‌های پلاک قرمز و تدابیر پلیس در این باره گفت: منازل پلاک قرمز در مناطق شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار جزء مواردی است که همواره اولویت پلیس بوده است.

او گفت: 100 خانه که هر کدام دارای واحد‌های متخلف بودند شناسایی و پلمپ شدند، اما متاسفانه بیش از 30 منزل پلمپ شده در حال باز شدن هستند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ما در حال مراقبت و کنترل منازل باز شده هستیم، تصریح کرد: در صورت نبود کنترل‌ها ممکن است این منازل به مراکزی برای تجمع و فعالیت‌های سابق تبدیل شود.

او گفت: نسبت به برخی کم کاری‌ها و کاستی‌ها از سوی مراکز و ارگان‌های مسئول گلایه داریم که این منازل را فک پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: بسیاری از منازل پلمپ شده غیر قابل سکونت هستند و معمولا پاتوق معتادان است، اما متاسفانه با باز شدن دوباره آن‌ها نگرانی‌ها را برای ما به وجود آورده است و این موضوع باعث می‌شود که تلاش 6 ماهه ارزشمندی را که برای پاکسازی این مناطق داشتیم را هدر دهد.

سردار رحیمی در پاسخ به اینکه کدام دستگاه‌ها با پلیس در زمینه پاکسازی مناطق آلوده همکاری ندارند، گفت: باید تمام دستگاه‌ها به میدان و پای کار بیایند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: طرح مقابله‌ای را درباره مبارزه با موادمخدر، مصرف، توزیع و تولید آن آغاز کرده‌ایم و باید تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند و در این امر به ما کمک کنند، عدم احساس مسئولیت و عدم باور به این موضوع که می‌توان این مشکل را حل کرد، کار را پیچیده می‌کند.

سردار رحیمی گفت: امیدوارم دستگاه‌ها به جای بهانه آوردن و آوردن دلیل‌های واهی مبنی بر نبود امکانات و تمهیدات لازم برای کار، بهانه‌ها را کنار بگذارند و فعالیت کنند، البته ما از کار خود عقب نخواهیم نشست و با جدیت پیش خواهیم رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها