ترکیب تیم ملی قایقرانی برای مسابقات جهانی مجارستان مشخص شد

تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران امشب با 13 ورزشکار راهی مجارستان می‌شود تا در رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک شرکت کند.

ترکیب تیم ملی قایقرانی برای مسابقات جهانی مجارستان مشخص شد
کد خبر: 331578
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۷:۱۰:۳۷

اعتمادآنلاین| ‌ رقابت‌های قایقرانی قهرمانی جهان از 30 مرداد تا 3 شهریور به میزبانی شهر سگد در مجارستان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان ایران نیز برای شرکت در این مسابقات راهی کشور میزبان می‌شوند.

تیم ملی قایقرانی ایران با ترکیب 13 ورزشکار به مجارستان سفر می‌کند تا در رقابت‌های مختلف شرکت کند.

احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و امید احمدی ملی‌پوشان کایاک ایران هستند که با هدایت حسین ملکی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. ایران در مسابقات جهانی قرار است در مسابقات کایاک چهارنفره 500 متر، کایاک تک نفره 5 هزار متر،‌ 500 و 200 متر مسابقه می‌دهد.

در بخش کانوکانادایی عادل مجللی و محمدنبی رضایی مسابقه می‌دهند. عادل مجللی در کانو تکنفره 200 متر و محمدنبی رضایی در کانو تکنفره 1000 متر مسابقه می‌دهند. ایمان پورعزیز به عنوان مربی راهی مجارستان می‌شود.

آرزو حکیمی، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان نیز ترکیب تیم ملی زنان را تشکیل می‌دهند. ایران در کایاک دو نفره 500 متر و کایاک تکنفره 200 و 500 متر مسابقه می‌دهد. مهسا مجللی مربی تیم ملی زنان ایران است.

تیم ملی پاراکانو ایران نیز قرار است با ترکیب نادر عیوضی، اسلام جاهدی و شهلا بهروزی‌راد با هدایت مسعود مهدوی‌نیا در مسابقات شرکت کند.

علیرضا سهرابیان رییس و رضا صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی امروز با حضور در میان ملی‌پوشان آنها را بدرقه کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها