کد خبر: 331579
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۶:۱۱:۵۵
| |

در نشستی رسانه‌ای؛

افراد چگونه در «عصر جدید» پذیرفته می‌شوند؟

نشست خبری برنامه «عصر جدید» بعد از ظهر امروز در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

افراد چگونه در «عصر جدید» پذیرفته می‌شوند؟
کد خبر: 331579
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۶:۱۱:۵۵

اعتمادآنلاین| نشست خبری برنامه «عصر جدید» امروز شنبه 26 مرداد با حضور احسان علیخانی و داوران این مسابقه استعدادیابی در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

احسان علیخانی در ابتدا در پاسخ به پرسشی درباره حساسیت استعدادیابی در برنامه عنوان کرد: در ظرف «عصر جدید» فراتر از ارسال یک ویدیو عمل می کنیم. ما در این پروسه چند مرحله داریم که شاید در جلوی دوربین خیلی مشخص نباشد اما در فینال تصاویری داریم که می تواند بخشی از این تلاش های پشت صحنه را نمایش می دهد.

وی درباره روند انتخاب اولیه گفت: چند نفر تعداد مفصلی از ویدئوها را دیدند و آنها را انتخاب کردند. همچنین تیمی هشت نفره داشتیم که بعد از آن انطباق ویدیو با واقعیت را راستی آزمایی می کردند و بعد تیم دیگری موقعیت جغرافیایی، خانواده فرد و ... را شناسایی می کرد. مرحله به مرحله که جلو آمدیم کار کردیم و حتی 2 باشگاه مهارت گذاشتیم که در آن استادانی به صورت افتخاری آمدند و با شرکت کننده ها کار کردند.

علیخانی اضافه کرد: برنامه ما صرفا این نبود که هرکسی ویدئو بفرستد، او را روی صحنه بفرستیم. خیلی از این بچه ها تهران را ندیده بودند و یا خیلی ها اصلا دوربین ندیده بودند مانند پسر بچه ای که از نقطه مرزی کشور در برنامه شرکت کرده بود اما توسط تیم طراحی و مربیان برنامه روی این بچه ها کار می شد تا بلد شوند چگونه روی صحنه بیایند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها