سیدرحیم ابوالحسنی، رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی:

تخریب شورای سیاستگذاری به نفع جریان اصلاحات نیست/ اصلاحات قطعا به اصلاح نیاز دارد/ تخریب، چاره‌ کار نیست

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اصلاحات قطعا به اصلاح نیاز دارد، گفت: ترکیب شورای عالی سیاستگذاری، ترکیب خوبی نیست و مشکل دارد، اما تخریب این شورا به نفع جریان اصلاحات نیست.

تخریب شورای سیاستگذاری به نفع جریان اصلاحات نیست/ اصلاحات قطعا به اصلاح نیاز دارد/ تخریب، چاره‌ کار نیست
کد خبر: 331708
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۰۹:۵۰:۴۹

اعتمادآنلاین| سیدرحیم ابوالحسنی، رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه طرح مطالبی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان یا فراکسیون امید در رسانه‌ها اثر منفی دارد، اظهار کرد: این بحث‌ها باید در سطح سران اصلاحات و در نشست‌های درونی مطرح شود در غیر این صورت، فرایند همکاری سیاسی تضعیف خواهد شد.

وی ادامه داد: ما خودمان هم می‌پذیریم که ترکیب شورای عالی سیاستگذاری، ترکیب خوبی نیست و مشکل دارد، اما تخریب این شورا به نفع جریان اصلاحات نیست. یکی از نقاط ضعف ما عدم مهارت در گفت وگو و چانه زنی است؛ زیرا می‌توان با برگزاری جلسات درونی، انتقادات را مطرح کرد و برای برطرف کردن آنها چاره‌جویی کرد، اما روندی که در چند روز گذشته شروع شده است، خود انتقادی نیست؛ زیرا خود انتقادی به معنای انتقاد از استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها و ارائه راهکارهاست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاحات یک گفتمان است که طیف وسیعی از اندیشه‌ها را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: در جریان اصلاحات افراد رادیکال تا اعتدالی حضور دارند و یک نظر واحد در این جریان وجود ندارد؛ بنابراین نیاز است که گفت وگوهای درونی بیشتری در جریان اصلاحات انجام شود.

ابوالحسنی در پایان گفت: اصلاحات قطعا به اصلاح نیاز دارد. اصلاح‌طلبان باید با هم‌اندیشی و همکاری دنبال اصلاح و بهبود اصلاحات باشند. تخریب، چاره‌ کار نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها