رشفورد و مارسیال با زوج افسانه‌ای یورک و کول فاصله دارند

سرمربی شیاطین سرخ امیدوار است دو مهاجم این تیم، خاطرات شیرین زوج اسطوره‌ای خط حمله منچستریونایتد را تکرار کنند.

رشفورد و مارسیال با زوج افسانه‌ای یورک و کول فاصله دارند
کد خبر: 331775
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۱:۰۵:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد، اولگنار سولسشر می‌خواهد مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال تبدیل به اندی کول و دوایت یورک جدید منچستریونایتد شوند. سرمربی نروژی شیاطین سرخ به همین منظور تمرینات ویژه و اضافه بر سازمانی برای دو مهاجم خود در نظر گرفته تا این دو به هماهنگی و درک بیشتری از یکدیگر برسند.

در پیروزی 4 بر صفر منچستریونایتد مقابل چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس، رشفورد 21 ساله 2 بار و مارسیال 23 ساله یک بار موفق به گلزنی شدند. سولسشایر بر این باور است که زوج جوان خط حمله‌اش اگر به درک خوبی از بازی یگدیگر برسند، می‌توانند مانند زوج مرگبار پیشین شیاطین سرخ باشند، به همین خاطر روملو لوکاکو را در لیست فروش گذاشت تا این دو بازیکن فرصت بیشتری برای بازی کنار هم پیدا کنند.


اندی کول و دوایت یورک در فصل 99-1998 که منچستریونایتد سه‌گانه قهرمانی انگلیس و اروپا را کسب کرد، روی هم رفته 53 گل وارد دروازه رقبا کردند که از این تعداد، 35 گل را در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساندند. این درخشش فصل بعد از آن هم ادامه داشت و این زوج افسانه‌ای روی هم 46 گل زدند.

در حالی سولسشر چنین رویایی در سر دارد که مارسیال فرانسوی فصل گذشته 12 گل و رشفورد انگلیسی هم 13 گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رساندند که روی هم 25 گل می‌شود و این با آمار درخشان زوج کول و یورک هنوز فاصله زیادی دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها