ایران عملیات انتحاری در کابل را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف و انزجار از عملیات انتحاری در یک مراسم عروسی در کابل که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 200 نفر از حاضرین در این مراسم شد، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.

ایران عملیات انتحاری در کابل را محکوم کرد
کد خبر: 331827
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۲:۳۵:۴۶

اعتمادآنلاین| «سیدعباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف و انزجار از عملیات انتحاری در یک مراسم عروسی در کابل که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 200 تن از حاضرین در این مراسم شد، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.

موسوی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت افغانستان به‌ویژه خانواده های قربانیان و داغ‌دیدگان این اقدام غیرانسانی و اعلام حمایت دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت این کشور، مرتکبین به چنین جنایت هایی را دشمنان انسانیت، صلح، امنیت و ثبات افغانستان و منطقه دانست و گفت: افغانستان در حال گذراندن دورانی سخت و سرنوشت ساز است که در این راه، مشکلات و موانع بسیاری وجود دارد.

او افزود: اطمینان داریم افغانستان می‌تواند با اتحاد بین دولت و ملت و تمامی گروه‌ها و اقوام و صبوری و دوراندیشی، این مشکلات را پشت سر بگذارد و آینده ای روشن برای نسل های آینده این کشور ترسیم کند و در این راه همواره ایران را در کنار خود خواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها