سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سازمان بسیج در طول ماموریت‌های دستگاه‌ها عمل می‌کند/ بسیج می‌تواند در پیشگیری از جرائم و فساد کمک کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در همکاری با سایر دستگاه‌های کشور از جمله قوه قضاییه در پیشگیری از جرایم و فسادهای اقتصادی می‌تواند کمک کند.

سازمان بسیج در طول ماموریت‌های دستگاه‌ها عمل می‌کند/ بسیج می‌تواند در پیشگیری از جرائم و فساد کمک کند
کد خبر: 331828
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۲:۳۹:۳۷

اعتمادآنلاین| سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: ما توانستیم پنجمین دهه انقلاب را با افتخار آغاز کنیم که بیانیه گام دوم انقلاب از رهبری نیز در این رابطه بر حضور مردم و جوانان برای پیشرفت نظام و انقلاب تاکید داشت.

وی افزود: کارنامه انقلاب اسلامی در طول عمر پر برکت چهل ساله درخشان است؛ البته در این بین باید به کم و کاستی ها نیز توجه کنیم و بر همین اساس باید از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عصاره مردم است و اگر سازمان بسیج در کنار مجلس قرار بگیرد می توان سرعت تحقق برنامه ها را افزایش دهد، گفت: از نظر ما هرکس به دنبال موفقیت روز افزون کشور و میهن است در قالب تفکر بسیجی قرار دارد، از این رو می گوییم در کشور 80 میلیون بسیجی وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این سازمان تلاش دارد برنامه های نظام به واسطه سایر دستگاه ها و سازمان ها سریعتر اجرایی شود، اظهار داشت: همکاری با مجلس را به فال نیک می گیریم تا با سایر سازمان های کشور نیز وارد همکاری شویم. بسیج در همکاری با سایر دستگاه های کشور از جمله قوه قضاییه در پیش گیری از جرایم و فسادهای اقتصادی می تواند کمک کند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج در عرض دستگاهی قرار نمی گیرد و در طول ماموریت های آنها عمل می کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما در استان ها از مجمع بسیج استانی بهره مند هستیم که یک پارلمان مردمی محسوب می شود و با فعال کردن کارگروه های تخصصی راهکارهای مفید را ارائه می دهند، تصریح کرد: امروز این امکان در سازمان بسیج وجود دارد که با روش های فناوری رسانه می توان با دورترین ارکان بسیج دراقصی نقاط کشور ارتباط برقرار کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از نگاه خوب رئیس مجلس و همه نمایندگان که در تعامل و پشتیبانی بسیج سنگ تمام می گذارند تشکر می کنم.امیدوارم در سایه ی این همکاری ها برای مردم عزیز و انقلاب اسلامی در پنجمین دهه انقلاب گام های مستحکم تر برداریم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث محرومیت زدایی نیز مشارکت مردمی ضامن اتفاقات بزرگ شد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس هر دستگاهی برای موفقیت باید از مشارکت های مردمی خارج از تشریفات مرسوم بهره مند باشد.

سردار سلیمانی در پایان گفت: در مناطق سیل زده 11 هزار و پانصد مسکن ترمیم و ساخته شد که در تحقق آن شاهد مشارکت معجزه آسای مردم بودیم، لذا انعقاد تفاهم با مجلس می تواند در بهره مندی از ظرفیت های مردمی نقش به سزایی داشته باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها