کد خبر: 331886
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۴:۱۰:۵۶
| |

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان:

کره جنوبی با تجربه‌تر از ما بود/ والیبال زنان ایران پیشرفت بسیاری کرده است

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران تجربه و کیفیت بالای تیم کره جنوبی را عامل شکست ایران در اولین بازی جام ملت‌های زنان آسیا عنوان کرد.

کره جنوبی با تجربه‌تر از ما بود/ والیبال زنان ایران پیشرفت بسیاری کرده است
کد خبر: 331886
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۴:۱۰:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مائده برهانی کاپیتان تیم ملی زنان ایران بعد از شکست 3 بر صفر برابر کره‌جنوبی در اولین بازی از جام ملت‌های زنان آسیا گفت: بازی خیلی سختی داشتیم. در زمینی به میدان رفتیم که هواداران حریف حضور داشتند و ما با آن خیلی آشنا نبودیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که به نظرم یکی از فینالیست‌های مسابقات خواهد بود و برای قهرمانی در این مسابقات حضور دارد و این موضوع را نیز هدف خود قرارداده است.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره جنوبی با تجربه‌تر از ما بود و در زدن سرویس خیلی بهتر عمل کرد و تیم ایران را به چالش کشید. در ادامه نتوانستیم مانند ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره ادامه تورنمنت، تصریح کرد: شکست دادن کره جنوبی یکی از اهداف ما بود اما تورنمنت تازه شروع شده است و یک بازی مهم برابر هنگ‌کنگ داریم و با شکست این تیم، وضعیت تیم ایران به حالت خوب اولیه برمی‌گردد. یک روز فرصت ریکاوری و استراحت داریم و همه بازیکنان دوست دارند وضعیت بهتری داشته باشند و برای این کار تلاش می‌کنیم.

برهانی در پایان صحبت‌های خود گفت: والیبال زنان ایران پیشرفت بسیاری کرده است و این موضوع در خیلی از صحنه‌های بازی با کره جنوبی مشخص بود. امیدوارم برابر چین‌تایپه، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تیم‌هایی از این دست، به پیروزی دست پیدا کنیم تا پیشرفت‌مان ملموس‌تر شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها