کد خبر: 331934
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۴:۵۷:۲۳
| |

مادربزرگ رشیده طلیب:

خدا ترامپ را نابود کند

مفتیه طلیب، مادر بزرگ 90 ساله رشیده طلیب، نماینده‌ای از کنگره آمریکا به کشمکش‌ها میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از یک سو با نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از سوی دیگر در خصوص سفر نوه‌اش به کرانه باختری واکنش نشان داد.

خدا ترامپ را نابود کند
کد خبر: 331934
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۴:۵۷:۲۳

اعتمادآنلاین| مفتیه در کرانه باختری با تمسخر اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نفرین کردن او گفت: ترامپ می‌گوید رشیده نمی‌آید، خدا ترامپ را نابود کند، قلب من می‌گوید او می‌آید.

رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه تحت تاثیر فشارهای ترامپ قرار گرفت و به رشیده طلیب و همکارش ایلهان عمر، نماینده دموکرات کنگره آمریکا اجازه سفر به کرانه باختری را نداد؛ هر چند که ابتدا با این سفر موافقت کرده بود.

این رژیم روز بعد اعلام کرد که بر اساس اصول انسانی به رشیده اجازه می‌دهد با خانواده‌اش در کرانه باختری دیدار کند، اما رشیده طلیب این پیشنهاد را نپذیرفت و گفت: اسرائیل با اعمال محدودیت‌هایی قصد تحقیر او را دارد.

طلیب اشاره‌ای به شروطی که به او تحمیل شده، نکرد.

ترامپ روز جمعه در توئیتی نوشت: رشیده طلیب در نامه‌ای خطاب به مسئولان اسرائیلی تمایل شدید خود برای دیدار با مادربزرگش را ابراز کرده بود، به سرعت نیز مجوزی برای این کار به او اعطا شد، اما طلیب این موافقت را نپذیرفت.

بسام طلیب، عموی رشیده طلیب نیز در این رابطه گفت: از سال 2006 رشیده را ندیده است.

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند، با درخواست سفر رشیده به کرانه باختری در راستای عدم ترویج تحریم اسرائیل موافقت شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها